Men erobran har altså også vist det hele tiden bare for at afslutte det her ordentlig og fair. Det er mig Thesteffen980, Badeand99 og Erobran der står bag det her grief som var sygt sjovt. Men ikke sig at jeg har sagt det er Ero for nu er jeg lige blevet så gode venner med ham.
Slut fra Huldi for ever...
Hvorfor?
- julemand101
Re: Hvorfor?
Jeg synes jeg skylder en forklaring omkring dette nu hvor du spørger så pænt og du virker til at have misforstået situationen. Årsagen til min ændring af beslutningen er at jeg ser den her sag som en samlet ting hvor i alle tre er en del af sagen. Det begyndte at virke til det kun var Steffen der var indblandet og både du og badeand var uskyldige. Derefter begynder det at se underligt ud og det viser sig du også var indblandet i grief sagen eftersom du var klar over det skete.huldiput wrote:Altså hvad fuck sker der for dig, først siger du at jeg må komme ind igen, og så siger fandme at du nu har skiftet mening og altså hvis det er modent så er min 2 årige lille søster mere moden en dig dit fuc.. Jeg synes godt nok det er noget crap at fyre af, når du lige har stået og viftet med min billet ind på den bedste server ever. Men nej du brænder den op, mit håb om at komme ind igen og hygge mig igen, det håb er nu slut på grund af dig dit skide møgdyr. Nu vil jeg gå ud og droppe alle mine venner fordi de fjernede en blok i min minecraft verden. BITCH!!! Skinke..
Men det var skam ikke noget jeg ville perm. banne for fordi jeg syntes det ville være dumt når du som sådan ikke har lavet noget forkert på serveren direkte men blot ikke fortalt hvad din ven lavede på serveren. Eftersom badeand her ikke virkede til at blive straffet syntes jeg i skulle få lov til at spille sammen igen.
Men her ændre tingene sig så i dag. Jeg finder ud af at badeand99 både har haft kendskab til hvad Steffen har lavet på serveren og derudover begået tyveri på serveren. Prøv at se tingene fra mit perspektiv nu. Jeg står med tre personer der er venner og som alle tre nu er banned fra serveren af forskellige årsager.
Fælles for dig og badeand99 er dog at i begge har følt sig provokeret over i blev straffet i første omgang og himlede op om hvor uretfærdigt det var og hvor stor en narrøv jeg er. Fælles for jer begge er at i begge har sagt i intet kendskab havde til Steffens's grief og det selvom i flere gange har haft muligheden for at fortælle sandheden. Og lige præcis ved dig så kom jeg først med det med metroskinnerne og hvor du så fortalte den halve sandhed men løj overfor mig om resten af forløbet. Fælles for både dig og badeand99 er så at i begge måtte indrømme at i faktisk er medskyldige med fuldt ud kendskab til det Steffen gjorde. Fælles for jer begge er tilsidst også at i ikke forstår konceptet bag et fællesskab.
Eftersom hele vennekredsen nu er banned ser jeg ingen grund til at tillade nogen af jer komme ind igen. Dette bygger på en risikovurdering hvor jeg har vurderet at sandsynligheden for hævn er alt for stor. Behøver jeg at nævne at din reaktion på min dom netop bekræfter at jeg har ret i at du har et stærkt ønske om hævn over mig og du åbenbart har en personlighed der gør du bliver stærkt aggressiv når tingene åbenbart ikke går som du vil have det. Hvis du havde taget tingene pænt havde du stået langt stærkere og du kunne have bevist overfor alle andre på serveren at jeg tog fejl i min vurdering af dig. Men i stedet valgte du at opføre dig som en idiot og bekræftede alle i at du faktisk ikke hører til herinde på serveren.
Jeg tvivler stærkt på erobran har noget som helst med den her sag at gøre men jeg skal da gerne undersøge ham. Dog har jeg ikke stødt på hans navn mens jeg undersøgte både dig og badeand99 så jeg tvivler på det er sandt det du kommer med.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- huldiput
Ved du hvad jeg stopper nu med at skrive jeg gider ikke prøve at undskylde og fedte for at komme ind igen for det virker jo ikke så skriv du bare løs men siger farvel og tak for en god tid på serveren hvor den så blev ødelagt. Og har skam flere venner der inde så vennekredsen er ikke helt opløst derinde... Farvel
- julemand101
Godt det er forstået men jeg håber du forstår at den eneste person du har at takke for at du ikke længere er velkommen inde på Crafters.dk er dig selv. Du havde alle muligheder for at fortælle sandheden over PM til mig og jeg ville aldrig have fortalt Steffen det. Jeg forlangte aldrig noget urimeligt men kun at du fortalte sandheden om hvad der var sket da jeg spurgte konkret omkring en specifik hændelse. Hvis du synes det er i orden at dække over dine venner ved at lyve igen og igen så vil jeg håbe du en dag lærer at det bare ikke er den måde man gør det på fordi du selv bare vil få samme straf som din ven. Hvis der bliver direkte spurgt om du har noget med en given persons sag at gøre så hold dig til sandheden for fremtiden.huldiput wrote:Ved du hvad jeg stopper nu med at skrive jeg gider ikke prøve at undskylde og fedte for at komme ind igen for det virker jo ikke så skrive du vare løs men siger farvel og tak for en god tid på serveren hvor den så blev ødelagt. Og har skam flere venner der inde så vennekredsen er ikke helt opløst derinde... Farvel
Dette gælder både dig og så sandelig også alle andre på serveren der måtte overveje noget lignende.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.