ja jeg hedder: jonathan og i spilet jonathanxd
jeg er 13
jeg kan god lide og spille minecraft det er for fedt og jeg tænkte hvis jeg nu kom ind på en sever hvor folk ikke grifede og brændte ens huse ned det kunne være så nice
og jeg har læst relerne ..
apply
- xcanner
Re: apply
No, need to apply, you have been promoted before and banned for griefing....jonathanxd wrote:ja jeg hedder: jonathan og i spilet jonathanxd
jeg er 13
jeg kan god lide og spille minecraft det er for fedt og jeg tænkte hvis jeg nu kom ind på en sever hvor folk ikke grifede og brændte ens huse ned det kunne være så nice
og jeg har læst relerne ..
It's all about the community
- xcanner
Der er ingen grund til at du ansøger. Du har været på serveren før, og du blevet bannet for griefing!
Faktisk lidt skægt eftersom du skriver "jeg kan god lide og spille minecraft det er for fedt og jeg tænkte hvis jeg nu kom ind på en sever hvor folk ikke grifede og brændte ens huse ned det kunne være så nice"...
Held og lykke med at finde en anden server.
Faktisk lidt skægt eftersom du skriver "jeg kan god lide og spille minecraft det er for fedt og jeg tænkte hvis jeg nu kom ind på en sever hvor folk ikke grifede og brændte ens huse ned det kunne være så nice"...
Held og lykke med at finde en anden server.
It's all about the community
- xcanner
- jonathanxd
havd har jeg da gjordt siden jeg blev baned