Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
deadpool675
Posts: 1
Joined: 29 Apr 2013, 21:35

Ansøgning

Post by deadpool675 »

Hej jeg er 12 år. jeg syntes selv jeg er moden er aldrig blevet bannet eller noget. i den stil

Mit navn er Jonathan.

Mit minecraft navn er deadpool675.

Jeg går til fodbold og spiller minecraft, terraria og flash spil.

Jeg har spillet minecraft siden Beta 1.5
Jeg hørte om minecraft fordi at min ven spillede classic i skolen. (der troede jeg kun at der fandtes classic og det det var i pogress)
så da jeg kom hjem søgte jeg på youtube for at finde ud af hvordan man byggede et hus så jeg fandt thehadowcave som bygger ting i minecraft og så så det anderledes ud så jeg prøvede at finde ud af hvorfor og så fandt jeg det og så jeg det.

Jeg fandt Crafters.DK på en minecraft server liste.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

deadpool675 wrote:Hej jeg er 12 år. jeg syntes selv jeg er moden er aldrig blevet bannet eller noget. i den stil

Mit navn er Jonathan.

Mit minecraft navn er deadpool675.

Jeg går til fodbold og spiller minecraft, terraria og flash spil.

Jeg har spillet minecraft siden Beta 1.5
Jeg hørte om minecraft fordi at min ven spillede classic i skolen. (der troede jeg kun at der fandtes classic og det det var i pogress)
så da jeg kom hjem søgte jeg på youtube for at finde ud af hvordan man byggede et hus så jeg fandt thehadowcave som bygger ting i minecraft og så så det anderledes ud så jeg prøvede at finde ud af hvorfor og så fandt jeg det og så jeg det.

Jeg fandt Crafters.DK på en minecraft server liste.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply