Dit Navn: Søren
Dit Minecraft Navn: Nusser17
Alder: 18
Sted: Ullerslev, Fyn
Interesser: Counterstrike source og GO, Minecraft, LoL, WoW og til tider Dota 2, hjemmeside design og kodning af spil.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten 3 år, hvor jeg har spillet for det meste Lan med mine brødre og inde på Sandkassen som Minecrafters.dk havde, men den lukkede ned sidste år. Jeg har lavet en masse store ting, men den som jeg er mest stolt af er Minas Tirith fra ringenes herre som jeg lavede med mine brødre. Jeg elsker at spille sammen med andre i minecraft fordi det bliver kedeligt alene.
Venner på serveren? nicedkdk som jeg har spillet med i 3 år men jeg håber da at jeg kan få mange flere inde på den her server. (man kan jo ikke få for mange venner )
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg blev henvist af nicedkdk, også kiggede jeg inde på jeres hjemmeside og på world kortet og syntes at det så ud som en en rigtig nice server. Jeg kan helt sikkert bidrage med noget skæg og humor
Har du læst og forstået reglerne? Ja. Læst og forstået.
Jeg vil lige tilføje noget ekstra om mig selv
Jeg hedder som sagt Søren, og bor i Ullerslev. Jeg holder sabbatår lige nu men efter sommerferien starter jeg op på grundforløbet som datatekniker. Jeg elsker alt det der IT gejl og betragter mig selv som lidt at en nørd Jeg håber at få mere ud af Minecraft ved at finde nogle personer som deler samme interesse som jeg. Nu kender jeg ikke personerne bag skærmen men jeg har altid været vild med at møde folk personligt til en Events som HK-Lan. Jeg har været spillet CSS på det professionelle plan i klanen Evoice. Jeg bruger meget af min tid på at spille LoL, fordi det er et rigtig hyggeligt spil og jeg har mødt rigtig mange nye venner og det håber jeg også at jeg gør inde på jeres minecraft server
Venlig Hilsen
Søren aka nusser17
Ansøgning om VIP
- skinke17
Ansøgning om VIP
Last edited by skinke17 on 11 Jun 2013, 17:12, edited 2 times in total.
- Nielsen74
Re: Ansøgning om VIP
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)skinke17 wrote:Dit Navn: Søren
Dit Minecraft Navn: nusser17
Sted: Fyn
Interesser: Spil, computer, minecraft, LoL og WoW
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft sammen med mine brødre på en server som jeg selv hostede på min computer også har jeg også spillet med nicedkdk på minecrafters.dk
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven
Venner på serveren? nicedkdk
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har hørt at den er rigtig hyggelig og den ser mega nice ud på World kortet
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Grandt_666
Har skrevet med ham i chatten, og han har fået lov at lave en fabelagtigt ansøgning, og det rettede indlæg derfor endnu ikke er færdigt.
Member of The Islanders
- skinke17
Så er jeg færdig med at rette i den og håber at den er god nok til at blive VIP
- Grandt_666
MEGET bedre, og hermed GODKENDTskinke17 wrote:Dit Navn: Søren
Dit Minecraft Navn: Nusser17
Sted: Ullerslev, Fyn
Interesser: Counterstrike source og GO, Minecraft, LoL, WoW og til tider Dota 2, hjemmeside design og kodning af spil.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten 3 år, hvor jeg har spillet for det meste Lan med mine brødre og inde på Sandkassen som Minecrafters.dk havde, men den lukkede ned sidste år. Jeg har lavet en masse store ting, men den som jeg er mest stolt af er Minas Tirith fra ringenes herre som jeg lavede med mine brødre. Jeg elsker at spille sammen med andre i minecraft fordi det bliver kedeligt alene.
Venner på serveren? nicedkdk som jeg har spillet med i 3 år men jeg håber da at jeg kan få mange flere inde på den her server. (man kan jo ikke få for mange venner )
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg blev henvist af nicedkdk, også kiggede jeg inde på jeres hjemmeside og på world kortet og syntes at det så ud som en en rigtig nice server. Jeg kan helt sikkert bidrage med noget skæg og humor
Har du læst og forstået reglerne? Ja. Læst og forstået.
Jeg vil lige tilføje noget ekstra om mig selv
Jeg hedder som sagt Søren, og bor i Ullerslev. Jeg holder sabbatår lige nu men efter sommerferien starter jeg op på grundforløbet som datatekniker. Jeg elsker alt det der IT gejl og betragter mig selv som lidt at en nørd Jeg håber at få mere ud af Minecraft ved at finde nogle personer som deler samme interesse som jeg. Nu kender jeg ikke personerne bag skærmen men jeg har altid været vild med at møde folk personligt til en Events som HK-Lan. Jeg har været spillet CSS på det professionelle plan i klanen Evoice. Jeg bruger meget af min tid på at spille LoL, fordi det er et rigtig hyggeligt spil og jeg har mødt rigtig mange nye venner og det håber jeg også at jeg gør inde på jeres minecraft server
Venlig Hilsen
Søren aka nusser17
Kom ind på serveren og få en test i reglerne, når du kan dem på fingerspidserne. Testen kan du få af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
- Grandt_666