Navn: Patrick
Minecraft Navn: Aztegio
Alder: 23
Sted: Hovedstads Regionen
Interesser: Minecraft (Derp) Nej skal nok være seriøs her.
Computere, Hardware, Software, Spil, Grafik, You name it.
Kreativ? Ja da! Jeg tegner og arbejder med det grafiske på hjemmesider.
Også er jeg sku også lidt sej på Rulleskøjter!
Minecraft erfaring: Jeg har et u-tal af timer i single player, og jeg har brugt et u-tal af dage på små LAN servere med vennerne. Jeg har også før været på en anden server. Men en dag valgte dem der havde den, at kicke alle der ikke var Tyske..
Hvor har du hørt om crafters.dk: http://servers.minecraftforum.net/ Valgte Danske og der var den.
Venner på serveren? Nææ men det kan jo være at jeg trækker nogen med, ellers er det aldrig for sent at lave venner.
Hvorfor vil du joine vores server: Jammen nu har jeg jo udforsket jeres noget så fine Metro, og kigget på de pæne bygninger. Nå spøg til side, Nej mest af alt er det jeres regler. Jeg er ret glad ved hvad jeg læser, især jeres lille skovfode råd. (fæld et træ, Plant mindst ét nyt træ) Det jo dejligt at i har en server i vil passe på så det ikke ligner et huld i jorden efter folk er færdige. Også at serveren faktisk ikke er over befolket.
Og et lille + her til sidst Adminen tager ganske pænt imod folk.
Hilsen Aztegio.
Ansøgning Til Crafters.dk
- Grandt_666
Re: Ansøgning Til Crafters.dk
Din ansøgning er godkendt.Aztegio wrote:Navn: Patrick
Minecraft Navn: Aztegio
Alder: 23
Sted: Hovedstads Regionen
Interesser: Minecraft (Derp) Nej skal nok være seriøs her.
Computere, Hardware, Software, Spil, Grafik, You name it.
Kreativ? Ja da! Jeg tegner og arbejder med det grafiske på hjemmesider.
Også er jeg sku også lidt sej på Rulleskøjter!
Minecraft erfaring: Jeg har et u-tal af timer i single player, og jeg har brugt et u-tal af dage på små LAN servere med vennerne. Jeg har også før været på en anden server. Men en dag valgte dem der havde den, at kicke alle der ikke var Tyske..
Hvor har du hørt om crafters.dk: http://servers.minecraftforum.net/ Valgte Danske og der var den.
Venner på serveren? Nææ men det kan jo være at jeg trækker nogen med, ellers er det aldrig for sent at lave venner.
Hvorfor vil du joine vores server: Jammen nu har jeg jo udforsket jeres noget så fine Metro, og kigget på de pæne bygninger. Nå spøg til side, Nej mest af alt er det jeres regler. Jeg er ret glad ved hvad jeg læser, især jeres lille skovfode råd. (fæld et træ, Plant mindst ét nyt træ) Det jo dejligt at i har en server i vil passe på så det ikke ligner et huld i jorden efter folk er færdige. Også at serveren faktisk ikke er over befolket.
Og et lille + her til sidst Adminen tager ganske pænt imod folk.
Hilsen Aztegio.
Når du har godt styr på reglerne, så kom ind og få en test i dem. Testen får du af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
- Grandt_666