Svævende træer! watch out!
Edit:
okay, links. Det andet er for besværligt
http://9gag.com/gag/6939883
http://9gag.com/gag/6939883
Billigt grin tråden? (Kun Billeder)
- Kofodz
Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- DK_BENCKO
til det andet billed vil jeg lige sige: STOR respekt til Jule! Kun admins med selvrespekt ville lave det træk.
420 blæs det
- Icy_troll
- Ninjastick
Den sidste kan jeg SÅ meget relatere til... Hvis jeg først "kommer til" at sætte mig på min stol, så kan jeg godt afskrive en halv time før jeg får rejst mig igen. Og det er best case scenario
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
-
Hahahaha, jeg tænkte på dig da jeg så den!Ninjastick wrote:Den sidste kan jeg SÅ meget relatere til... Hvis jeg først "kommer til" at sætte mig på min stol, så kan jeg godt afskrive en halv time før jeg får rejst mig igen. Og det er best case scenario
- Ninjastick
Det kan umuligt være godt..!Btnlrchjhnsn wrote:Hahahaha, jeg tænkte på dig da jeg så den!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Gulerod
Edit af FedeAnderzen: ja er enig med Jacob, det er nok lige stærkt nok, min yngste sad ved siden af mig da jeg kiggede i tråden for at se den fine røde farve som en tråd der er "reported" åbenbart har. Han så dog ikke noget så det går, men jeg har fjernet billedet.
- JBTollak
- Administrator
Det er et sjovt billede Gulerod.
Grumpy cat er sej.
Jeg vil dog mene at billedet er for grusomt til at det bør ligge frit her på Crafters.dk's forum. Et sted hvor også børn ned til 7-8 år også færdes.
Jeg opfordrer dig til at slette det igen, uden at ville opildne til en diskussion.
Jeg har også PM'et til Julle, så han evt kan give sit besyv med.
Grumpy cat er sej.
Jeg vil dog mene at billedet er for grusomt til at det bør ligge frit her på Crafters.dk's forum. Et sted hvor også børn ned til 7-8 år også færdes.
Jeg opfordrer dig til at slette det igen, uden at ville opildne til en diskussion.
Jeg har også PM'et til Julle, så han evt kan give sit besyv med.