Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
harisis
Posts: 1
Joined: 17 Jun 2013, 22:09

Ansøgning

Post by harisis »

Dit Minecraft Navn: Harisis

Alder: 17

Sted: Jeg bor på en mark ved navn Esbjerg :)

Interesser: Jeg kan godt lide at spille en masse guitar. I min fritid kan jeg også lide at spille fodbold i den lokale klub. Jeg kan også rigtigt godt lide at fyre en masse penge af på byture :). Men i sidste ende kan jeg godt lide at sidde og spille minecraft.

Minecraft erfaring: Min minecraft erfaring rækker okay langt, jeg har okay stor erfaring da jeg har spillet på en anden engelsk server sammen DK_BENCKO. På den server lavede vi en såkaldt NewbTown hvor newbies kunne komme og få en god start med starter kit, hus osv

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven DK_BENCKO

Venner på serveren? Yep, DK_BENCKO.. Men forhåbentlig får jeg en masse flere :)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har fået mod på at starte på en server igen, efter som jeg har spillet lang tid på en engelsk server, den gik dog ned til sidst *Super ærgerligt*
Ellers har jeg læst lidt og jeg synes at det ser meget godt ud.Jeg har læst at i har 2 års erfaring så det glæder mig kun at høre.

Har du læst og forstået reglerne?Ja, jeg har læst reglerne og jeres regelsæt ser godt ud
:D :D :D
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Godkendt, når du føler dig sikke på du kan reglerne så kom ind på serveren og få en test om reglerne af en Mod (blå) eller Admin (rød)
Image
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Første test afvist da det virkede til der var lige lovlig mange copy/pastel svar, kan få en ny test om 24 timer.
Image
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

Banned p.g.a. umodent sprogbrug i chatten. Ansøgning er dermed afvist.
Post Reply