Ansøgning - Volander version 2

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Volander
Posts: 4
Joined: 15 Feb 2011, 20:03

Ansøgning - Volander version 2

Post by Volander »

Name: Kim.

Minecraft Name: Volander
Age: 33

Location: Danmark

Interests:
Min kærst - mine børn - Digital fotograftering - Sport - World of Warcraft - Minecraft - FPS spil.

Minecraft experience:
Jeg har spillet minecraft i cirka 3 måneder, jeg har sat min egen server op - men den er ikke rigtigt godt besøgt.

Jeg har leget en del med redstone bygget bla. automatiske farms og noget med noteblocks. Har også lavet nogle huse, en kirke og en monster fælde.

Friends: Kender ingen på serveren

Why do you wanna join the server:
Jeg kunne godt tænke mig at at hænge lidt ud på jeres server og bygge mig et hus - se hvad andre laver møde andre som virkelig interssere sig for spillet. Det kunne være dejligt at møde nye menneser og udvekslse erfaringer med spillet. Jeg kunne godt tænke mig at finde et øde sted på jeres server og lave mit lille område som jeg kunne vise til jer andre.

Have you read and understood the rules?:
Yep - de er forstået!
Last edited by Volander on 15 Feb 2011, 21:20, edited 1 time in total.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning - Volander

Post by miscje »

Hejsa. Beklager men den er for kort. Det virker lidt som om den er skrevet ganske hurtigt. Så den er ikke godkendt.
You stay classy
User avatar
Volander
Posts: 4
Joined: 15 Feb 2011, 20:03

Re: Ansøgning - Volander

Post by Volander »

Ok, jeg er lidt ked af at den er blevet afvist da jeg synes jeg har svaret på alle de spørgsmål som er blevet stillet i jeres application templet.

Det vil være dejligt hvis du vil udybe lidt mere hvor jeg mangler at skrive noget. Ønsker du en dybere forklaring på hvorfor jeg gerne vil have lov til at bygge på jeres server eller er der andre grunde - mere præcise grunde til min ansøgning blev afvist.

- Volander.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning - Volander

Post by miscje »

Det er primært "interests"-delen, der gjorde udfaldet. Det kunne godt uddybes en anelse. Ligeså kunne "Why do you wanna join the server"-delen. Men fair nok - den del er måske ikke nem at uddybe det helt store... :)

Desuden kunne det være rart at vide, hvad du lavede på din egen server, da det fortæller os mere om din erfaring...
You stay classy
User avatar
Volander
Posts: 4
Joined: 15 Feb 2011, 20:03

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by Volander »

Har opdateret min ansøgning.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by miscje »

Det var bedre. Jeg godkender den og smider den tilbage til applications, så andre admins også kan se den.
You stay classy
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by julemand101 »

Yep meget bedre. Jeg godkender også din ansøgning. Husk at vi kun åbner op i weekenderne så kom ind på serveren lørdag eller søndag og tag en snak med en admin.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Volander
Posts: 4
Joined: 15 Feb 2011, 20:03

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by Volander »

Det er forstået.

Kigger sikkert ind alligevel for at se mig lidt omkring.

- Volander
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by julemand101 »

Det skal du være velkommen til. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning - Volander version 2

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply