Vdr 30 dages ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
doctorious

Vdr 30 dages ban

Post by doctorious »

Hey Gutter

Jeg nysgerrig og håber inderligt der kan ske nogle ændringer her. I går var jeg i den uheldige situation at mit Minecraft crashede og jeg havde åbenbart logget ind uden at tænke videre over det til min eksamenslæsning og eftermiddagsgril.

Der har ikke været min hensigt at lade den skelly farm stå tændt så langt tid, og jeg ville mene jeg har været god til at holde max cap under 200. Jeg ville mene jeg ellers har været god til at følge op på reglerne og spørger ind mht. farms og ting som i min optik ikke stod helt klarer under 'regler'.

Endvidere ville jeg da spørge om sanktionerne er ens for alle, selv første gang man kommer til at brande fingrene, eller om der skulle være mulighed for en mildere sanktion. Eller er jeg ledsaget til at vente perioden ud og hoppe på vognen igen når min ferie er afsluttet?

Mvh. Richard a.k.a. Doctorious The Convicted
I'all prevail - | - Just one more Block
julemand101

Re: Vdr 30 dages ban

Post by julemand101 »

Uden at kende noget til din sag så vil jeg lige svare at vi ikke har nogen fast defineret regler for hvilke straffe der bruges hvornår og det er op til hver enkelt admin eller moderator at afgøre dette. Hvis en straf er helt ude i skoven er det selvfølgelig noget der skal ses nærmere på og det er netop derfor vi har "klage over ban" sektionen her på forummet.

Ud fra det jeg kan se omkring din sag så snakker vi om 730 skeletter midt i "prime time" hvor vi har flest spillere (18:30). Det er altså ikke særligt smart og jeg finder det helt rimeligt med 30 dages straf når du ikke har været længere på serveren end du har (din ansøgning er fra d. 3 juni 2013).

Det er Grandt_666 der har banned dig så det kan være han vil tilføje noget. Men ellers så kom lidt ud i det gode vejr. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

For lige at få begreberne helt på det rene, så er du ikke banned, men "kun" jailet, og du har stadig mulighed for at komme ind og chatte med os andre, når solen bliver for strid.

Der er ellers ikke så meget jeg kan tilføje, ud over måske lige at fortælle, at du er nummer 4 i rækken. Den sidste "forbrydder" var en gammel spiller som måtte udstå samme straf, som jeg har givet dig. Han blev sluppet fri i sidste uge, efter 30 dage i skyggen. Han havde lavet præcis samme "forbrydelse" på samme tid af dagen som dig, hvor det generer flest mulige andre spillere.

Det er ikke så heldigt, når en enkelt spiller gør, at alle andre spillere ikke kan spille som de har lyst til. Og det er netop ikke muligt, når der er så meget lag på serveren, som det giver når så mange mobs står og danser på samme sted. Det er også derfor der er en begrænsning på MAX 200. Det er fint du har været opmærksom på dette tidligere, og det skal du da også blive ved med i fremtiden. Det er jeg nu også sikker på du er, når nu du er færdig med denne tænkepause.
Member of The Islanders
doctorious

Post by doctorious »

Mange tak til jer begge for at svarer så hurtigt ; ) - Det er heldigvis ikke det væreste tidspunkt jeg kunne få jail på. :)

mvh. Richard
I'all prevail - | - Just one more Block
Post Reply