Klage over ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
rasmusfb123

Klage over ban

Post by rasmusfb123 »

Hej Crafters.dk (klage over ban)
Hej Crafters jeg vil først undskylde men har kommer min historie om hvorfor jeg hade så mange der. Det startede med at jeg skulle ha nogen xp. Så skulle jeg på toilet da jeg var færdig så jeg ind i vores stue hvor tv’et var tændt på TV 2 hvor der var le mans og jeg tænkte overhovedet ikke på at jeg hade mit minecraft til at stå åben på Crafters så det gik der 1 til 2 timer med men så der vi var færdig med det så gik jeg ud og spillede fodbold og var uden for sammen med min far det gik der 2 til 3 timer med. Så da jeg kom ind så jeg fjernsyn og min computer var på standby hvorefter jeg ikke kunne se hvad jeg hade tændt. Nu var det sent og min storbror kom hjem efter amerikanskfodbold. så Skulle vi spise og bagefter skulle vi tænde bålet fordi der var sankthans og der hvor vi kom ind var kl. blevet 21 så slukket min computer hvor der stod jeg var blevet banede på grund ad 950 mobs. Det var det håber i forstår jeg vil mega gerne ind igen fordi jeg har spillet længe på crafters.dk
Rasmusfb123
julemand101

Re: Klage over ban

Post by julemand101 »

Du får 30 dages ban for den her selvom det var et temmelig groft tilfælde. Skriv når tiden er gået så vi kan unban dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
rasmusfb123

Post by rasmusfb123 »

vil gerne være vip igen
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

rasmusfb123 wrote:vil gerne være vip igen
Jeg har unbanned dig igen Rasmus, velkommen tilbage.
Image
Post Reply