Jaah.. De kan desværre godt lide cobblemaja4626 wrote:Det eneste som jeg kan se er cobble... Udover det hele.... ^^kromann3 wrote:Så har vi nogle billeder fra stien mellem LG og Moskva

Jaah.. De kan desværre godt lide cobblemaja4626 wrote:Det eneste som jeg kan se er cobble... Udover det hele.... ^^kromann3 wrote:Så har vi nogle billeder fra stien mellem LG og Moskva
Jeg vil lige gøre opmærksom på jeg i området som er mærkeret på dette billede har bygget de to cobble figurer. Der ud over så der hvor jeg står er der gravet en hule hvor jeg har/havede noget redstone, der ud over lå der rails fra hulen ned til de cobble figurer(redstonen, samt de rail´s er blevet griefet, og jeg har ikke lige fået sat dem op igen).Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.
Jeg lægger dette op fordi jeg gentagende gange er blevet spurgt om netop dette spørgsmål.
Dette vil sige at det "IKKE" er tilladt at bygge inden for dette felt, medmindre andet er aftalt.
LG Byråd.
Edit vi er pt ude at markere området op, vi glemte markeringer tideligere, men fik en påmindelse af Sighvatur.
Edit. Område unclaimet.mikkelfb123 wrote:Jeg vil lige gøre opmærksom på jeg i området som er mærkeret på dette billede har bygget de to cobble figurer. Der ud over så der hvor jeg står er der gravet en hule hvor jeg har/havede noget redstone, der ud over lå der rails fra hulen ned til de cobble figurer(redstonen, samt de rail´s er blevet griefet, og jeg har ikke lige fået sat dem op igen).Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.
Jeg lægger dette op fordi jeg gentagende gange er blevet spurgt om netop dette spørgsmål.
Dette vil sige at det "IKKE" er tilladt at bygge inden for dette felt, medmindre andet er aftalt.
LG Byråd.
Edit vi er pt ude at markere området op, vi glemte markeringer tideligere, men fik en påmindelse af Sighvatur.
mikkelfb123
Ero, det' fint at du godt ved hvor byen/landet skal udbygges hen men dette giver dig i princippet ikke retten til bare sådan lige at claime sådan en stor del af verdenen og selv hvis du bare kan claime så meget af verdenen, tvivler jeg på at vi inden for rimelig tid kan bygge så meget, no offense.Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.
LG Byråd.