Ansøgning til vip :D

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
jox2300

V.I.P Ansøgning

Post by jox2300 »

Navn: Jonathan

Minecraft Navn: jox2300

Alder: 14

Bor: København s (Amager)

Interesser: Counter strike, og ligende. computer, minecraft og cykling

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over 1,5 år, jeg har spillet meget pvp faction servere, fx 0tx.org

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Kromann3

Venner på serveren? Kromann3 og rolfersej1069

Jeg vil gerne spille på serven på grund af, jeg har ledt efter en server der både har pvp og pve. Jeg vil gerne begynde at hjælpe med at bygge min ven kromann3's by.

Har du læst og forstået reglerne?

Jeg har læst og forstået reglerne, og det er sådan nogle regler jeg har ledt efter på en server :)

Håber vi ses in game :D
julemand101

Re: V.I.P Ansøgning

Post by julemand101 »

jox2300 wrote:Navn: Jonathan

Interesser: Counter strike, og ligende. computer, minecraft og cykling

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over 1,5 år, jeg har spillet meget pvp faction servere, fx 0tx.org

Jeg vil gerne spille på serven på grund af, jeg har ledt efter en server der både har pvp og pve. Jeg vil gerne begynde at hjælpe med at bygge min ven kromann3's by.

Jeg har læst og forstået reglerne, og det er sådan nogle regler jeg har ledt efter på en server :)

Håber vi ses in game :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
jox2300

Ansøgning til vip :D

Post by jox2300 »

Navn: Jonathan

Interesser: Counter strike, og ligende. computer, minecraft, tekkit, ps3 og venner :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over 2 år, jeg har spillet meget pvp faction servere, fx 0tx.org.

Jeg vil gerne spille på serven på grund af, jeg har ledt efter en server der både har pvp og pve. Jeg vil gerne begynde at hjælpe med at bygge min ven kromann3's by. jeg er begyndt bedst at kunne lide survival server uden Faction plugin og har haft svært ved at finde nogle gode survival server og så fandt jeg den her og har været lidt rundt og se på serven og den så pænt fed ud

Jeg har læst og forstået reglerne, og det er sådan nogle regler jeg har ledt efter på en server
Nielsen74

Re: Ansøgning til vip :D

Post by Nielsen74 »

Dine 2 topic´s er lagt sammen af mig.
Image
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

jox2300 wrote:Navn: Jonathan

Interesser: Counter strike, og ligende. computer, minecraft, tekkit, ps3 og venner :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over 2 år, jeg har spillet meget pvp faction servere, fx 0tx.org.

Jeg vil gerne spille på serven på grund af, jeg har ledt efter en server der både har pvp og pve. Jeg vil gerne begynde at hjælpe med at bygge min ven kromann3's by. jeg er begyndt bedst at kunne lide survival server uden Faction plugin og har haft svært ved at finde nogle gode survival server og så fandt jeg den her og har været lidt rundt og se på serven og den så pænt fed ud

Jeg har læst og forstået reglerne, og det er sådan nogle regler jeg har ledt efter på en server
Din ansøgning er enten for kort, har mangler og er dermed afvist, find en anden server at spille på e.v.t via http://www.minecraftlisten.dk/
Image
Erobran

Post by Erobran »

jox2300 wrote:Jeg vil gerne begynde at hjælpe med at bygge min ven kromann3's by.
Jeg vil lige nævne dig at Kromann3's by er "Min" by, kromann3 er kun medejer.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Post Reply