Mit navn: Claudemire
Min alder: 28
Bopæl: Randers
Interesser: Minecraft, computerspil, maling, lego, G.I Joe, Cricket, lange gåture på stranden
Dit minecraft navn: jpplayswow
Beskrivelse: Jeg hedder Claudemire, til dagligt arbejder jeg i netto. Jeg har 3 børn og en kone. Jeg har altid godt kunne lide at spille Minecraft, og mange andre spil. Men minecraft har virkelig fanget min interesse da jeg var glad for Lego som barn. Jeg elsker at bygge nye og fantasifulde ting. Og jeg kunne godt tænke mig at møde nogle nye kammerater, på jeres server
Jeg har hørt om serveren gennem mine venner på serveren: Nuggi100 og Ondsmiley
Venner på serveren: Nuggi100 og Ondsmiley
Jeg hader Minecraft... Ej det gas, hihi
hvordan fandt jeg jeres server?: Fik den anbefalet af en ven
Hvad vil jeg på jeres server?: Jeg vil godt hjælpe med at få serveren til at være et hyggeligt sted at være og snakke med allesammen imens vi spiller computerspil
Har læst og forstået reglerne
Ansøgning - Claudemire
- jpplayswow
Ansøgning - Claudemire
Last edited by jpplayswow on 01 Jul 2013, 22:31, edited 5 times in total.
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning - Claudemire
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)jpplayswow wrote:Mit navn: Claudemire
Min alder: 28
Bopæl: Randers
Beskrivelse: Jeg hedder Claudemire, til dagligt arbejder jeg i netto. Jeg har 3 børn og en kone. Jeg har altid godt kunne lide at spille Minecraft, og mange andre spil. Men minecraft har virkelig fanget min interesse da jeg var glad for Lego som barn. Jeg elsker at bygge nye og fantasifulde ting. Og jeg kunne godt tænke mig at møde nogle nye kammerater, på jeres server
hvordan fandt jeg jeres server?: Fik den anbefalet af en ven
Hvad vil jeg på jeres server?: Jeg vil godt hjælpe med at få serveren til at være et hyggeligt sted at være og snakke med allesammen imens vi spiller computerspil
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk