Kozmin og UnbrokeNN Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
UnbrokeNN

Kozmin og UnbrokeNN Ansøgning

Post by UnbrokeNN »

Irl navnet:
Rasmus Jensen
Kristian houe

Alder:
Rasmus er 12år
Kristian er 17.

Ingame nicket:
Rasmus: Kozmin
Kristian: UnbrokeNN

Vores by:
En lille by helt ude på landet der hedder: Klinkby.

Hvorfor minecraft:
Vi elsker games hvor man skal bygge og udrette så meget som overhovdet muligt. Det med at selv at kæmpe sig op på det er fedt og tænke på at man selv har skaffet det hele.

Hvad skills har vi i Minecraft:
Vi har gamet minecraft i lang tid os begge og vi har mange skills når det kommer til at bygge og mine osv.

Hvorfor vil vi gerne joine servere:
Vi var lige inde og kigge på den og det ser dejligt ud derinde. Der mange danskere der inde de er hyggelige at snakke med alle snakker pænt.

Byggeprojekter:
Vi vil gerne have et fedt hjem lave noget stort selvom det bliver meget svært at slå jer der inde i er sindsyge til at bygge. Men vi vil gerne lave noget under jorden et fedt hus der nede og plante og hoste osv. Selfølgelig vil vi os gerne bygge noget over jorden men vi begynder med under jorden så. Måske en gigantisk bil eller sådan noget kunne vi godt finde på at lave.
Tak skal i have:

Kozmin er 12 år og ikke så god til ansøgninger derfor valgte jeg at snakke skype med ham og skrive den sammen:

Skrevet af : UnbrokeNN
Last edited by UnbrokeNN on 16 Feb 2011, 18:53, edited 3 times in total.
Rekalty

Re: UnbrokeNN søger Adgang til serveren

Post by Rekalty »

Ja, uden at være admin, kan jeg vist godt love at denne app vil blive afvist.. læs andres Apps, og Template :) og du vil opdage, at du mangler en helt masse...
UnbrokeNN

Re: Kozmin og UnbrokeNN Ansøgning

Post by UnbrokeNN »

Mangler den det stadig?
Cyndrom

Re: Kozmin og UnbrokeNN Ansøgning

Post by Cyndrom »

Det en om'er, lav en pr person. I bliver også nødt til at skrive lidt mere tekst til, læg vægt på hvad i vil på serveren, byggeprojekter osv.
Post Reply