Det fandme for dårligt.

Kritik af Crafters.dk
Locked
Andejak

Det fandme for dårligt.

Post by Andejak »

Nu bliver man bannet, jaer ok. Kan også godt lidt se hvorfor, men kan ikke se hvorfor at kun MIN side af sagen skulle bannes. Blev bannet for at have irriteret erobran i en dag, mens han havde irriteret mig i måske en uge eller noget.
Så siger jeg det er for dårligt på en klage over ban tråd. Jeg bliver ved med at sige at jule har en anden side af sagen og at han skal prøve at se det fra min side. Føle hvordan erobran's sprog var over for mig. Jeg står netop og skriver i næsten alle de svar jeg skrev tilbage, hvor jeg synes at erobran havde gjort noget forkert over for mig, men jule nærmest ignorerer det og beder mig om et tidspunkt. Det er jo ret svært, hvis man ligesom ikke har loggen og ikke kan tjekke tidspunktet efter. Man skriver jo ikke ligefrem tidspunktet ned. Tag dig dog sammen jule -.- Jeg har skrevet det her i 2 andre indlæg og du har valgt at ignorere dem, og du siger at jeg ingen chance havde for at komme tilbage på serveren, fordi jeg ikke havde noget tidspunkt for hvornår han har gjort noget.

Desuden, så er nuggi100 også blevet bannet for at være med i sagen. Når jeg går ind og skriver et indlæg så gør adminen det, at han bare sletter mine posts fra tråden og henviser mig til dette regelsæt: viewtopic.php?f=23&t=4302
Det er jo lidt dumt af ham, da der står "For fremtiden vil alle indlæg der ikke er skrevet af den banned/jailed bruger eller moderator/administrator blive slettet. Kun i de meget få tilfælde hvor der er flere personer inddraget i sagen er det tilladt at skrive i trådene (selvfølgelig kun hvis du har noget med sagen at gøre)!" - Jeg har jo noget med sagen, og beviset er at han har nævnt mig flere gange i tråden. Og når jeg går ind og skriver jeg har noget med sagen at gøre, sletter han også det indlæg. Alle tre gange hvor han bare har ignoreret hvor han kiggede på hvem det var og bare trykkede slet.

Det er fandme en dårlig service. Jeg blev bannet uden grund? Hvad er den egentlige grund tak? Der står bare, på skammens side, "bannet for umoden opførsel på serveren". Hvori indgår at diskutere umoden opførsel på serveren? Desuden havde erobran en dårligere og mere umoderisk opførsel på serveren ved at skrive, hver gang jeg loggede på og skrev hej, "*fnys*" hvilket jo er som at ignorere, men i stedet for bare at ignorere så skriver han tilbage sådan. Desuden holder jule en kæmpe hånd over for alt det som erobran har gjort i den her sag, og siger bare han havde snakket med ero om at han skulle stoppe med at sige *fnys* - erobran virker helt vildt irriterende, ikke bare i hans opførsel men også hans sprog, såsom at sige "Ti nu stille" til mig, og det tager jule som en hjælp og tror gerne at han vil hjælpe mig, men så ville erobran nok ikke have skrevet det i dét sprog. Så havde han nok sagt noget lignende "Er du ikke sød at lade være med at sige sådan nogle ting? Vi plejer ikke at skrive så meget om det på crafters!" Det er ikke meget mere besværligt at gøre, og det skader ikke at være sød, tværtimod.
BetinaLerche

Re: Det fandme for dårligt.

Post by BetinaLerche »

Nu må det snart være nok.
Julemand skrev at sagen var LUKKET. Ikke en anledning for at du skal åbne den igen.

For at gøre det klart - Erobran opførte sig ikke eksemplarisk, men det har han snakket med Jule om.
Du, derimod, er banned for at målrettet at mobbe en anden spiller.

Derudover kan jeg sige at det kun styrker vores beslutning at du bliver ved med at ville diskutere. Det er yderst umodent, og ikke noget vi ser her på serveren. Jeg har hørt at du er banned fra Craftworld af samme grund, så måske skulle du begynde at overveje om det måske er dig der har et problem, og ikke os.
Du kommer heller ikke særlig langt med at skrive at Julemand skal tage sig sammen.
Han kører serveren bedre end nogen anden ville kunne, og jeg giver ham helt ret i at det ødelægger vores dejlige fællesskab at have en som dig, der kun vil diskutere, på serveren.

Jeg gør dig opmærksom på at du også kan blive banned fra forum.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Andejak wrote:Nu bliver man bannet, jaer ok. Kan også godt lidt se hvorfor, men kan ikke se hvorfor at kun MIN side af sagen skulle bannes. Blev bannet for at have irriteret erobran i en dag, mens han havde irriteret mig i måske en uge eller noget.
Så siger jeg det er for dårligt på en klage over ban tråd. Jeg bliver ved med at sige at jule har en anden side af sagen og at han skal prøve at se det fra min side. Føle hvordan erobran's sprog var over for mig. Jeg står netop og skriver i næsten alle de svar jeg skrev tilbage, hvor jeg synes at erobran havde gjort noget forkert over for mig, men jule nærmest ignorerer det og beder mig om et tidspunkt. Det er jo ret svært, hvis man ligesom ikke har loggen og ikke kan tjekke tidspunktet efter. Man skriver jo ikke ligefrem tidspunktet ned. Tag dig dog sammen jule -.- Jeg har skrevet det her i 2 andre indlæg og du har valgt at ignorere dem, og du siger at jeg ingen chance havde for at komme tilbage på serveren, fordi jeg ikke havde noget tidspunkt for hvornår han har gjort noget.

Desuden, så er nuggi100 også blevet bannet for at være med i sagen. Når jeg går ind og skriver et indlæg så gør adminen det, at han bare sletter mine posts fra tråden og henviser mig til dette regelsæt: viewtopic.php?f=23&t=4302
Det er jo lidt dumt af ham, da der står "For fremtiden vil alle indlæg der ikke er skrevet af den banned/jailed bruger eller moderator/administrator blive slettet. Kun i de meget få tilfælde hvor der er flere personer inddraget i sagen er det tilladt at skrive i trådene (selvfølgelig kun hvis du har noget med sagen at gøre)!" - Jeg har jo noget med sagen, og beviset er at han har nævnt mig flere gange i tråden. Og når jeg går ind og skriver jeg har noget med sagen at gøre, sletter han også det indlæg. Alle tre gange hvor han bare har ignoreret hvor han kiggede på hvem det var og bare trykkede slet.

Det er fandme en dårlig service. Jeg blev bannet uden grund? Hvad er den egentlige grund tak? Der står bare, på skammens side, "bannet for umoden opførsel på serveren". Hvori indgår at diskutere umoden opførsel på serveren? Desuden havde erobran en dårligere og mere umoderisk opførsel på serveren ved at skrive, hver gang jeg loggede på og skrev hej, "*fnys*" hvilket jo er som at ignorere, men i stedet for bare at ignorere så skriver han tilbage sådan. Desuden holder jule en kæmpe hånd over for alt det som erobran har gjort i den her sag, og siger bare han havde snakket med ero om at han skulle stoppe med at sige *fnys* - erobran virker helt vildt irriterende, ikke bare i hans opførsel men også hans sprog, såsom at sige "Ti nu stille" til mig, og det tager jule som en hjælp og tror gerne at han vil hjælpe mig, men så ville erobran nok ikke have skrevet det i dét sprog. Så havde han nok sagt noget lignende "Er du ikke sød at lade være med at sige sådan nogle ting? Vi plejer ikke at skrive så meget om det på crafters!" Det er ikke meget mere besværligt at gøre, og det skader ikke at være sød, tværtimod.
Jeg er helt enig med julemand101 i den her sag, du har ikke været særlig flink overfor Erobran og selvom han måske kan være irriterende fra tid til anden, giver det ikke dig ret til at behandle ham dårligt. Du er blevet banned for umoden opførsel på serveren netop fordi det er det du har gjort dig skyldig i. Havde du istedet for at begynde at "mobbe" Erobran, taget fat i en moderator eller en admin og forelagt sagen, så kunne vi alle have løst det i fred og fordragelighed. Åben mundhuggeri eller diskussion i chatten er møgirriterende for andre spillere og ikke noget vi gider have på serveren. Vi har mulighed for at skrive private beskeder i chatten så man kan tage den der. De private beskeder er dog IKKE til for at kunne gejle hinanden op til mere mobberi.

Hvad er det egentligt du forsøger at opnå nu ? Det virker på mig som om at du accepterer at du er blevet banned (du skriver at du: kan også godt se lidt hvorfor) men alligevel forsætter du med at beklage dig herinde. Hvad er det du håber vil ske ? Skal vi banne Erobran, er det det du er ude efter ?

Hele din måde at skrive på, både her på forum og i chatten på serveren, efterlader mig med et indtryk af at du virkelig elsker at mundhugges med andre. At du bliver ved og ved, ofte med bare at gentage det samme igen og igen, uden at tilføje nyt til sagen. Jeg vil derfor gerne give det råd at du prøver at kigge indad, se lidt på dig selv, på din opførsel, din måde at skrive til andre på. Prøv at vurdere om du kan forbedre dine kommunikations evner, så du ikke går andre så meget på nerverne. Det kan hurtigt blive et langt og slidsomt liv med få venner hvis man ikke kan begå sig rent socialt. Men igen, det kan så være at det er alle os andre den er gal med, det må du selv vurdere.

Jeg synes ikke at der er meget kritik af serveren at komme efter i dit indlæg, det virker snarere som om du bare skal af med mere galde af samme skuffe som i den "klage over ban" bare med den forskel at det nu havner her da den anden tråd er låst.

Til slut: prøv lige at læse den sidste halve sætning i dit indlæg øverst oppe. Det er vise ord, prøv selv at efterleve dem.

EDIT: Den var så besvaret, jeg må lære at skrive lidt hurtigere...
Image
Andejak

Post by Andejak »

Jeg kan virkelig ikke se hvor jeg mobber.

Jeg har det princip, at jeg er mod folk som de selv er overfor mig. Han mobbede mig, jeg mobber ham igen i én dag efter han havde gjort det i flere dage og så ender det med at jeg bliver bannet, han får taget en snak... Han får ingen straf overhovedet, når jeg virkelig synes det er ham der har været den irriterende i den her sag. Jeg har det bare sådan, at hvis en person har valgt fra den ene dag til den anden at stoppe med at drille, så stopper jeg selv med at svare igen/drille igen. Jeg er ligeglad med gårdagen, det er nu'et der tæller. Alle har lavet fejl, som man sjældent kan rette op på, og det synes jeg ikke man skal straffes for, medmindre det er en meget stor ting. Men da han blev ved den dag med at irritere mig, så irriterede jeg ham og jeg blev bannet.. Jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg er bannet af umodenhed uden han er bannet af hverken umodenhed eller jailet, da det er ham der har gjort det i længst tid.

Betina, jeg har ikke mobbet nogen. Jeg har svaret igen når han har sagt noget grimt til mig. Det er langt fra at mobbe. Erobran mobbede heller ikke mig, men det er da meget tættere på mobning det ero gjorde end hvad jeg gjorde.

Jeg åbner ikke den samme sag igen. Grunder til jeg ikke postede over "klage over ban" men herover i stedet, "kritik af crafters", var fordi jeg synes ikke det er en god server når i gør sådan noget. Ja, jeg kan se hvad jeg har gjort forkert, hvis det er et ban i straffer det med, fint. Det er ikke det jeg prøver at få ud af det. Det jeg prøver at få ud af det er bare, at få samme straf som erobran, da jeg synes han har været meget værre end mig. Ja, jeg siger måske det samme igen og igen, men det er jo fordi i åbenbart ikke forstår det? - Hvorfor skulle jeg også blive banned fra forum, så ville det jo være uden grund... Det eneste jeg gør er, at give jer ret i hvad i siger for det meste, og så bare sige min egen mening. Jeg overholder alle reglerne i har på serveren. Ellers er de godt gemte...

Anderzen: Nej jeg har ikke været flink over for erobran, men har han været overfor mig? Du siger "fra tid til anden", han gjorde det hver gang jeg kom online. Bare det jeg sagde venligt Hej til ham når han loggede på, fik ham til at bliver virkelig flabet og svare igen med *fnys*. Jeg behandlede ikke erobran dårligt, hvis nogle behandlede nogen dårligt, er det jer og erobran over for mig. Jeg havde taget fat i et par moderatorer indirekte og bedte jer om at tale med erobran + jeg skrev det direkte i en /msg til jule. Hvad gør i ved det? Modsne: Ingenting. Admin: Banner mig.
Ja, jeg har været irriterende. Men jeg bliver fandme også irriteret, når nogle begynder at ignorere mig. Feks. som han gjorde en dag, hvor han sagde *Fnys* da jeg loggede på, jeg bedte ham om at stoppe ligesom de 1000 andre gange, og så sker der det, at han skriver han vil stoppe diskussionen og bare gå afk. Det hjælper da ingen, han ville jo aldrig lære det sådan, at han skulle stoppe med at skrive *Fnys*? Jeg har ikke på noget tidspunkt gejlet ham op ELLER mobbet ham. Overhovedet.

Det med der ikke er meget kritik i det her indlæg synes jeg er ret så forkert. Hvis du prøver at læse det igennem igen skriver jeg feks., at jeg synes det er en for dårlig holdning jule har, ved at blive ved med at sige jeg skal give ham tidspunkter for tingene. Det er som om han med vilje bare har ladet være med at se erobrans log igennem, men til gengæld bare har set min igennem skrevet alle mine fejl. Jeg har jo ingen chance for at give ham noget tidspunkt, og når han bliver ved med at sige det, synes jeg er dårligt. Det er kritik.

"Det skader ikke at være sød", ja det er vise ord. Jeg kan heller ikke se hvor jeg ikke har været sød nok overfor ham.

Jeg er ikke bannet på craftworld. Begge servers er gode synes jeg, indtil man ligesom begynder at kende modsne og at sådan nogle som erobran kommer ind og ødelægger alt...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Hvis vi nu bliver enige om at det her er en dårlig server, og vi ikke har styr på noget, gider du så lade os være i fred ^^?

Det er så trist at skulle ud i et forumban, fordi folk ikke forstår pointen, men bare kører i samme rille indtil de får ret...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
julemand101

Post by julemand101 »

Skal forsøge at gøre dette til mit sidste svar i den her sag og derfor gøre det helt klart og tydeligt.
Nu bliver man bannet, jaer ok. Kan også godt lidt se hvorfor, men kan ikke se hvorfor at kun MIN side af sagen skulle bannes. Blev bannet for at have irriteret erobran i en dag, mens han havde irriteret mig i måske en uge eller noget.
Jeg kan ikke finde spor af beviser for at erobran har irriteret dig i en uge ingame. Derfor beder jeg dig netop om nogle tidspunkter (fx ugenummer kan også bruges) for jeg har noget at gå efter. Vores log er temmelig stor og det er derfor ikke usandsynligt jeg kommer til at overse noget.
Det er jo ret svært, hvis man ligesom ikke har loggen og ikke kan tjekke tidspunktet efter. Man skriver jo ikke ligefrem tidspunktet ned. Tag dig dog sammen jule -.- Jeg har skrevet det her i 2 andre indlæg og du har valgt at ignorere dem, og du siger at jeg ingen chance havde for at komme tilbage på serveren, fordi jeg ikke havde noget tidspunkt for hvornår han har gjort noget.
Det er ret svært at ignorere dig så det gør jeg på ingen måde. Derimod kan jeg ikke bruge din kritik til noget når du bare beder mig om at skulle tjekke loggen fra det tidspunkt du kom ind på serverne og så frem til dit ban. Det er jo ikke særligt konstruktivt og derfor beder jeg dig gentagende gange om at komme med bare et cirka tidspunkt for hvor erobran har gjort noget der retfærdiggør den behandling du har givet ham.

Derudover så er det komplet forkert af dig at begynde at ordne sagen selv på den måde du vælger at gøre det på. I stedet burde du (som du tilsidst også gjorde) bare kontakte en moderator eller administrator og så lige få dem til at sige noget til erobran. Eftersom du skriver "mens han havde irriteret mig i måske en uge eller noget" synes jeg netop du burde ignorere erobran og så i stedet gå til en moderator/administrator. At begynde at gøre gengæld med samme mønt hjælper meget sjældent og det gør bare at situationen forværres.
Det er jo lidt dumt af ham, da der står "For fremtiden vil alle indlæg der ikke er skrevet af den banned/jailed bruger eller moderator/administrator blive slettet. Kun i de meget få tilfælde hvor der er flere personer inddraget i sagen er det tilladt at skrive i trådene (selvfølgelig kun hvis du har noget med sagen at gøre)!"
Du bør nok tilføje til din historie at jeg har skrevet til dig i en PM at årsagen til de blev slettet var fordi du havde din egen tråd i "klage over ban" og du kunne poste i den hvis du havde noget. Det er ikke din opgave at forsvare nuggi100 og dit input var ikke til gavn på nogen måde. I lige præcis den her sag kan jeg ikke se hvorfor vi skal have din mening inddraget i nuggi100 sagen og derfor valgte jeg at fjerne dem. Det er en svær sag at sige præcist om du er inddraget eller ej og derfor valgte jeg at det ville være nemmere at håndtere de enkelte sager hvis folk holder sig til sin egen tråd med mindre vi giver lov.
Jeg har jo noget med sagen, og beviset er at han har nævnt mig flere gange i tråden. Og når jeg går ind og skriver jeg har noget med sagen at gøre, sletter han også det indlæg. Alle tre gange hvor han bare har ignoreret hvor han kiggede på hvem det var og bare trykkede slet.
Tror lige vi må præcisere noget her. Jeg har på intet tidspunkt slettet dine indlæg og det kunne aldrig falde mig ind. Derimod har jeg sendt dem til dig som PM og skrevet du er velkommen til at poste dem i din egen tråd eller i "Klage over crafters.dk". I sagen om nuggi100 opdagede jeg nogle timer senere at det ikke var nuggi100 men dig der havde skrevet et forsvar hvilket forvirrede mig. Det er netop derfor vi forsøger at adskille de forskellige sager. Lad nuggi100 passe sin egen sag.
Det er fandme en dårlig service. Jeg blev bannet uden grund?
Du skriver eller selv i dette indlæg "Nu bliver man bannet, jaer ok. Kan også godt lidt se hvorfor...". Hvordan kan man være banned uden grund og samtidig kræve at du får en præcis grund til hvorfor du er banned?
Hvori indgår at diskutere umoden opførsel på serveren?
Det er selvfølgelig svært at definere hvad der er moden opførsel så det er op til den enkelte admin/moderator at vurdere. Jeg skal derfor ikke kunne sige om det er den almindelige opfattelse den måde jeg tolker det på i denne her sag.

Men jeg mener ikke det er en moden opførsel når man vælger at tage en diskussion for enhver pris og så ofte som muligt kun med det formål at diskuttere uden den anden part i diskussionen er enig om det. Du udviser en stor trang til at diskuttere selvom resultatet af diskussionen er ikke eksisterende. Fx i denne her sag hvor du gentagende gange ønsker at tage en diskussion selvom du udmærket er klar over resultatet af diskussionen ikke har nogen værdi.

Erobran har gentagende gange udvist at han ikke ønsker at tage en diskussion og det er så her en moden opførsel vil være "fair nok hvis du ikke gider diskuttere". Men du stopper ikke her. Du derimod forsøger igen og igen at fremprovokere en diskussion og du stopper ikke diskussionen før du får din vilje. Ethvert argument du modtager afvises som værende "dårlig service" eller "tag dig sammen" og lignende. Du tror ikke på at en anden person kan have en anden side af en sag og kan have valide argumenter. I stedet vælger du at diskuttere indtil diskussionen stopper med at dine argumenter er korrekte. Jeg er åbenbart ikke alene omkring denne iagttagelse hvad jeg kan forstå på CraftWorld og jeg synes du burde overveje nøje om din filosofi med "altid diskussion frem for at ignorere" er en moden opførsel for det synes jeg ikke.
Desuden havde erobran en dårligere og mere umoderisk opførsel på serveren ved at skrive, hver gang jeg loggede på og skrev hej, "*fnys*" hvilket jo er som at ignorere, men i stedet for bare at ignorere så skriver han tilbage sådan.
Ja hans opførsel er værre end at ignorere men jeg synes ikke det kan siges så klart om "*fnys*" er værre end en større diskussion hver gang? Jeg synes lige du her skal ligge mærke til hvem der starter diskussionerne hver gang. Er det ikke dig der altid starter dem? Kunne det tænkes at det kan have noget at gøre med du er meget glad for at diskuttere om alt og alle?
Desuden holder jule en kæmpe hånd over for alt det som erobran har gjort i den her sag, og siger bare han havde snakket med ero om at han skulle stoppe med at sige *fnys* - erobran virker helt vildt irriterende, ikke bare i hans opførsel men også hans sprog, såsom at sige "Ti nu stille" til mig, og det tager jule som en hjælp og tror gerne at han vil hjælpe mig, men så ville erobran nok ikke have skrevet det i dét sprog.
Du tillægger mange ting en betydning udover det skrevne ord. Hvis erobran provokerede dig i den grad som du antyder så forstår jeg slet ikke hvorfor du ikke bare har kontaktet en moderator eller administrator noget før? Men nej, i stedet vælger du at kontakte mig og derefter begynder du at gøre gengæld mod erobran til trods for du allerede havde bedt mig om at gøre noget ved sagen. Du skal ikke på noget som helst tidspunkt begynde at udøve selvtægt og slet ikke EFTER du har bedt den øverste instans om at håndtere sagen.
"Er du ikke sød at lade være med at sige sådan nogle ting? Vi plejer ikke at skrive så meget om det på crafters!" Det er ikke meget mere besværligt at gøre, og det skader ikke at være sød, tværtimod.
Amen du godeste hvis du tolker alt der er skrevet i korthed som en fornærmelse så vil jeg da slutte af med at sige:

Kære søde venlige diskussionsglade og forstående Andejak. Vil du ikke være så venlig og samarbejdsvillig at forlade denne uretfærdige og komplet amatør server ved navn Crafters.dk der administreres af en komplet latterlig og uduelig administrator ved navn julemand101. Jeg tvivler på deres henrivende højhed har noget ønske om at spille sammen med en flok snavsede og hjernedøde bønder af pøblen der ikke forstår den storartet kundskab at diskuttere med folk der er så dannet som de selv. Derfor ønsker jeg dem alt held og lykke med at finde en mere passende server der opfylder deres storsindet behov deres excellence.

Jeg lukker tråden her. Du kan skrive en PM til mig hvis du har noget konkret at tilføje frem for bare endnu en mudderkastning om hvem der gør hvad forkert.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Locked