Applikationer og guides.

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
iHint

Applikationer og guides.

Post by iHint »

Jeg tænkte jeg lige så godt kunne skrive et indlæg, som at sende et brev til alle admins. Det her er også lidt sjovere, for så kan vi se hvad alle siger til det.

Jeg er en af de typer, som i min kedsomhed godt kan finde på at læse applikationer fra folk, og lad os se det i øjnene... Mange at de folk som ansøgere bruger ikke 30 sekunder på at flække en ansøgning sammen, og de er stort set ikke syv potter pis værd. Det er både spild af deres tid, men også os som læser dem. Jeg tror det ville være en stor hjælp for alle, hvis man omdøbte den tråd der hedder "Lille reminder", til noget i retningen af "LÆS DETTE FØR DU SKRIVER EN ANSØGNING, GRIS".
De folk som ansøger skal have så meget hjælp de kan. Når de har fået alt den hjælp de kan, og de stadig ikke har kunne udrette noget brugbart, må admins slagte dem verbalt lige så meget de gider. :twisted:

Jeg tror det ville bringe noget positivt med sig. Det er en lille ændring, men hvad siger i andre til det?
julemand101

Re: Applikationer og guides.

Post by julemand101 »

Hvis du laver en engelsk oversættelse af indlægget skal jeg nok ligge det ind og ændre overskriften (jeg tager nok ikke gris med). ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
imtheapache

Post by imtheapache »

måske kunne det også være en ide at skrive et eller andet som: "min. 500 tegn"
mgenie

Post by mgenie »

Medmindre der er en indbygget 'tegntæller' på forummet, så er det vist et urimeligt krav. Så hellere et vist antal linjer eller noget andet, der er mere overkommeligt at tælle sig frem til.

Jeg kan desuden godt lave den engelske oversættelse - men det bliver nok først engang i weekenden, da jeg har rigeligt at se til de næste dage.
julemand101

Post by julemand101 »

Du tager bare den tid det tager. Årsagen til jeg ikke gør det selv er samme grund nemlig alt for travlt (og så lige dårlige engelsk kundskaber). ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
grevwilliam

Post by grevwilliam »

Jeg har rettet lidt i tråden og gjort klar til den engelske oversættelse. Jeg er på vej ud af døren også, så havde heller ikke tid det at oversætte den, og jeg tænker desuden at i gerne må tilføje lidt til den hvis i har noget der skal med. Måske ender det med at den skal merges med application template :|

Tak for interessen iHint

/Grev
iHint

Post by iHint »

DEN ER MÅSKE SMASK FYLDT MED FEJL MEN SÅ MÅ I RETTE TIL. DETTE KUNNE VÆRE ET BUD.

Før du laver en ansøgning til Crafters.dk bør du læse dette. Dette er en hjælpe til dig som gerne vil lave en ansøgning, som skiller sig ud.
Crafters.dk gør en stor indsats i, at det er et godt sted for alle. Derfor gør vi alt hvad vi kan for at holde uromagere væk fra vores server og forum. Den eneste måde vi kan se hvem du er, er ved at lave en god ansøgning. Her er nogle gode tips og tricks til hvad du kan gør for at blive en del af fællesskabet.

Husk at lørdag og søndag, åbner Crafters.dk for ansøgertilgang. Du for derfor senest noget at vide weekenden efter du skriver en ansøgning.

Before you make an application to Crafters.dk you should read this. This is a help for those who want to create an application that stands out.
Crafters.dk makes a big effort ensuring it’s a great place for everyone. Therefore we do everything we can to keep troublemakers away from our server. Here are some tips and tricks to what you can do, to become a part of the community.

Remember that every Saturday and Sunday, Crafters.dk opens for new applications.

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Brug noget tid på at lave din ansøgning. Man kan tydeligt se forskel på noget der har taget 5 min og 30 min.

Fortæl om dig selv.
Hvad du laver du til dagligt, går du i skole, har du arbejde, hvad er dine fritidsinteresser, og fortæl hvorfor det er din interesse. Har du kæreste/kone, og hvad laver du om 2 år. Der er rigtig mange ting du kan fortælle om.

Vis at du har personlighed. Det kan være du har en historie du gerne vil fortælle. Det kan være du hørte en god joke den anden dag. Del den med os. På internettet husker man ikke folk på deres navn, men deres handlinger.

Hvorfor vil du gerne spille på crafters.dk? Har du noget du gerne vil bygge, er du her for sammenholdet? Kort sagt, hvad kan du give Crafters.dk, og hvad håber du at få igen.

Kender du nogen på serveren? Hvor kender du dem fra? Hvad har du oplevet af sjove ting med dine venner?

Vis at du har læst reglerne. Du må gerne kommentere dem eller komme med ris og ros til dem. Det er sundt at stille spørgsmål, og man bliver ikke mere populær ved altid at give Crafters.dk ret.

Her er nogle eksempler på folk som har brugt lidt tid på deres ansøgning. De må ikke kopieres, men de er en god inspiration.

viewtopic.php?f=16&t=288
viewtopic.php?f=16&t=638
viewtopic.php?f=16&t=707

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

English coming very soon.
Last edited by iHint on 17 Feb 2011, 14:37, edited 1 time in total.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Brug noget til på at lave din ansøgning. Man kan tydeligt se forskel på noget der har taget 5 min og 30 min.
Image
iHint

Post by iHint »

bobiboblolo wrote:
Brug noget til på at lave din ansøgning. Man kan tydeligt se forskel på noget der har taget 5 min og 30 min.
RETTET =)
imtheapache

Post by imtheapache »

tænkte lige at jeg ville oversætte resten

Spend some time writing your application
You can clealy see the difference between something that has taken 5 min or 30 min.

tell us about yourself. what you are doing on a daily basis, where you go to school, your work, your hobbis and your other interests. do you have a girlfriend/wife, and what you see yourself doing in 2 years. there are many things you can tell about yourself.

show that you have personality. It may be a story you'd like to tell. It may be a good joke you heard the other day. share it with us. On the internet you do not remember people by their name, but their actions.

why would you like to play on crafters.dk? got something to build? you're here for the (sammenhold?) In short, what can you contribute with on crafters.dk and what do you hope to get back?

Do you know someone on the server? where did you get to know them? what have you experienced of fun things with your friends?

Show that you have read the rules. You may comment on them, or give some constructive criticism. It's good to ask questions, and you dont get more popular by always giving crafters.dk right.

Here are some examples of people who have spent some time on their application. They may not be copied, but they are a good source of inspiration.

kunne ikke lige huske ordet for sammenhold:P
Post Reply