Application for: Akd1

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Anders4000
Posts: 5
Joined: 16 Feb 2011, 20:34

Application for: Akd1

Post by Anders4000 »

Hej Xcanner (:

Jeg vil gerne have tilladelse til at bygge på jeres server, da min fætter og hans venner spiller herpå.
Jeg er en erfaren spiller, har læst reglerne og er klar til at følge dem.

Jeg er 14 år gammel, bor i Odense.
Mit navn er Anders Damgaard, og hedder Akd1 in-game.

Jeg ser frem til jeres svar (:
- Anders
User avatar
Anders4000
Posts: 5
Joined: 16 Feb 2011, 20:34

Re: Application for: Akd1

Post by Anders4000 »

Julemanden, jeg kan ikke skrive en privat besked til dig?
Jeg vil gerne have en snak med dig.
Det giver ikke mening at du kicker mig, efter at jeg har stillet dig et spørgsmål.
Er der et sted vi kan snakke?
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Application for: Akd1

Post by julemand101 »

Du har ingen respekt for admins (fangede dig inde i spillet) og virkede ikke moden nok. Du kan få lov til at lave en ny ansøgning men det bliver ikke mig der godkender dig (du kan håbe på andre admins ser mildere på dig).

Hvad angår din opførsel så har du åbenbart et helt forkert billede af denne server. Når du skriver en komplet mangelfuld ansøgning så skal du ikke forvente nogen former for sympati når vi har flere indlæg der beskriver hvad vi forlanger af informationer. Når du så begynder at spørge mig om hvorfor og hvad vi kan bruge disse informationer til så er du dømt ude efter mig. Det er DIG der vil ind på serveren og da vi har et højt niveau herinde så forlanger vi også at folk gør noget ud af deres ansøgninger. I den seneste tid har vi oplevet en enorm stigning af folk der tror at de kan lave små ansøgninger og gang på gang skal vi skrive til dem at den går ikke.

Din måde at håndtere situationen på serveren gik heller ikke vildt godt. Når du begynder på sådan en opførsel så har jeg set rigeligt og kan derfor ikke se nogen grund til at du skulle blive ved med at være på serveren. Jeg kickede dig men du skal være glad for at jeg ikke bannede dig. Jeg kickede dig med den begrundelse at du så nok ville forstå at vi ikke gider høre på dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply