Jailed - Ejoy

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Ejoy12

Jailed - Ejoy

Post by Ejoy12 »

Jeg har været jailed de sidste 7-8 dage da jeg var på ferie. Jeg er lige kommet hjem og kan nu se (på kortet) jeg har faktisk har lavede en svævene ting uden at ligge mærke til det. Vi var ude og hunte enderman i regnen og prøvede at få dem til at teleporte ind under den. Men i hvert fald så har jeg været jailed i rimelig lang tid og går ud og fjerner den så snart jeg bliver "un-jailed"

-Ejoy
Grandt_666

Re: Jailed - Ejoy

Post by Grandt_666 »

Ejoy12 wrote:Jeg har været jailed de sidste 7-8 dage da jeg var på ferie. Jeg er lige kommet hjem og kan nu se (på kortet) jeg har faktisk har lavede en svævene ting uden at ligge mærke til det. Vi var ude og hunte enderman i regnen og prøvede at få dem til at teleporte ind under den. Men i hvert fald så har jeg været jailed i rimelig lang tid og går ud og fjerner den så snart jeg bliver "un-jailed"

-Ejoy
Nu var det slet ikke meningen du skulle ha' et langt jail, men jeg ville bare være sikker på at få fat på dig, inden du fik lavet flere af de "numre". ;) Kunne jo ikke vide hvornår du var hjemme fra ferie, hvorfor jeg lavede ubestemt jail.

Du er fri, og har ryddet op, og så er den ikke længere.
Member of The Islanders
Grandt_666

Re: Jailed - Ejoy

Post by Grandt_666 »

Men hov.... Hvorfor har du lavet en ny bruger på forum? Har du glemt dit password på den gamle, så send lige en PM til Julemand101.
Member of The Islanders
Post Reply