Crafters.dk lukket ned pga. omfattende grief

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
julemand101

Crafters.dk lukket ned pga. omfattende grief

Post by julemand101 »

Serveren er oppe igen efter angrebet.

Serveren er nede indtil der er ryddet op efter et enormt omfattende griefangreb foretaget af hamdenseje481. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor rasende og skuffet jeg er over dette angreb og det er den slags der gør jeg mister lysten til at være administrator her på serveren.

Konsekvensen af angrebet bliver nu at ingen tidligere banned brugere kan komme ind på serveren igen i en periode uanset undskyldning. Angrebet her er et klart tillidsbrud og viser vi åbenbart gør uklogt i at stole på tidligere banned spillere der kommer med en klokkeklar undskyldning.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ovesen

Re: Crafters.dk lukket ned pga. omfattende grief

Post by Ovesen »

Hvor lang tid regner du med serveren er nede? :)
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Det kommer nok til at tage noget tid :( julemand101 er så æderspændt rygen rasen af jeg frygter at polarisen er væk imorgen :o
Image
pitti999

Post by pitti999 »

Ganske lille spørgsmål... Kan man ikke "bare" lave en fuld roll back på den hat?
Im mr meeseeks look at me...
julemand101

Post by julemand101 »

pitti999 wrote:Ganske lille spørgsmål... Kan man ikke "bare" lave en fuld roll back på den hat?
"Hatten" har smidt vand på den redstone konstruktion der står i spawnområdet og dette skaber to problemer:

1. Redstone delayers logges ikke så efter et rollback skal man sætte delay igen.

2. Vand er ikke lige så nemt at rollback uden det skaber andre problemer.

Jeg har fået rullet det hele tilbage og det efterlod så en del problemer med vand og redstone. Samtidig har jeg været ved at lappe på skaderne og fik faxe2002 til at hjælpe med at rette de fejl der var på redstone displayet som nu virker igen (med en del hacks men det er ikke til at se for alm. dødelige).

Hvornår serveren er klar igen? Håber indenfor 15 min.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
pitti999

Post by pitti999 »

Jeg ser hvad problemet er... Kan man ikke enten få et plugin, hvor redstone ikke bliver ødelagt af vand? Eller lave det således at vand slet ikke kan placeres i spawn området ?

Kan sgu godt forstå at det er træls at sådan en hat kommer ind og ødelægger så meget, og man ikke "bare" kan roll back det.
Im mr meeseeks look at me...
julemand101

Post by julemand101 »

Vi kører igen.
Post Reply