min ansøning til minecraft

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kaffekost1
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2011, 17:19

min ansøning til minecraft

Post by kaffekost1 »

Navn: Christian Thierlein.

Navn in game: Thierlein.

Status: Jeg elsker at spille Minecraft og ps3 spil.

År: Jeg er 14.

Fritid: I min fritid køre jeg motorcross. Og jeg har 3 katte og 2 akvarier. Jeg går også med reklamer i min fritid for at tjene penge.

min familie: Jeg har en mor som arbejder på et gardneri, og en far som er håndverker han er ved at renover sit hus, jeg har også en søster som går i 9 klasse hun er rigtig irreterene, og min mor og far er skilt så det er ret trals nogle gange.

Minecraft status: Jeg har spillet Minecraft i 3 uger men det var single player. Så nu vil jeg prøve multi-player. Og prøve at spille sammen med mine venner. Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe mine venner med deres by.

Hvorfor vil jeg joine: Jeg vil joine jeres server fordi jeg har hørt meget godt om den og der er en masse af mine venner der spiller på den bland andet: Duvander200, Nissen2608 og hitzoo.

Regler: Jeg har læst og forstået reglerne til punkt og prikke.

HIlsen: Thierlein.
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: min ansøning til minecraft

Post by Cyndrom »

Ville stadig gerne have hørt lidt mere om hvad du havde tænkt dig at lave på serveren. Men jeg godkender den herfra ;)
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: min ansøning til minecraft

Post by Wufei »

Som Cyndrom skriver, så kunne vi godt have tænkt os at høre lidt mere om du er til den kreative side af Minecraft eller hælder mere til RPG/Survival delen? Men du virker som en rolig og flink person ingame, så jeg vil gerne godkende den. Fang en admin ingame i weekenden for en lille test, og husk at læse op på reglerne ;)
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: min ansøning til minecraft

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply