Vil gerne søge ind som VIP

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
BiBee

Vil gerne søge ind som VIP

Post by BiBee »

Navn: Christian

Minecraft Name: BiBee

Alder: 34

Sted: Vestegnen (StorKbh)

Interesser: Pc, Akvariefisk og ja... Minecraft

Minecraft Erfaring: Har spillet lidt singleplayer, men for det meste på offentlige/private servere. Har spillet lidt on/off gennem tiden.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte på Minecraft Servere på Google og fandt, så frem til jeres side.

Venner på serveren: Kender ingen på serveren, men kender et par stykker irl der spiller spillet.

Hvorfor vil du joine vores server: Gider ikke spille singleplayer da jeg synes det er for kedeligt... derfor jeg for det meste har spillet på offentlige/private servere... Og så gider jeg kun danske servere hvor det danske sprog er tilladt og ikke kun engelsk.

Har du læst og forstået reglerne: Har læst og er indforstået med dem... Synes ikke det er svært at rette sig efter simple regler...
BetinaLerche

Re: Vil gerne søge ind som VIP

Post by BetinaLerche »

BiBee wrote:Navn: Christian

Minecraft Name: BiBee

Alder: 34

Sted: Vestegnen (StorKbh)

Interesser: Pc, Akvariefisk og ja... Minecraft

Minecraft Erfaring: Har spillet lidt singleplayer, men for det meste på offentlige/private servere. Har spillet lidt on/off gennem tiden.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte på Minecraft Servere på Google og fandt, så frem til jeres side.

Venner på serveren: Kender ingen på serveren, men kender et par stykker irl der spiller spillet.

Hvorfor vil du joine vores server: Gider ikke spille singleplayer da jeg synes det er for kedeligt... derfor jeg for det meste har spillet på offentlige/private servere... Og så gider jeg kun danske servere hvor det danske sprog er tilladt og ikke kun engelsk.

Har du læst og forstået reglerne: Har læst og er indforstået med dem... Synes ikke det er svært at rette sig efter simple regler...
Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
BiBee

Post by BiBee »

Hmm hvordan skal jeg kunne komme på jeres server når der står at den er outdated?

Der står pt at jeres server er version 1.5.2 og mig bekendt, så hedder den nye version 1.6.2...
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

BiBee wrote:Hmm hvordan skal jeg kunne komme på jeres server når der står at den er outdated?

Der står pt at jeres server er version 1.5.2 og mig bekendt, så hedder den nye version 1.6.2...
Hvis du har den nye launcher kan du vælge 1.5.2 og komme ind.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

BiBee wrote:Hmm hvordan skal jeg kunne komme på jeres server når der står at den er outdated?

CraftBukkit til 1.6.2 (og nok snart 1.6.3) vurderes ikke til at være stabil så venter stadig på at opdatere. Samtidig mangler en række plugins at blive opdateret op imod den nye version af Bukkit så selv hvis vi opdaterede ville vi bare ende med at miste en række funktioner.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Testet og promodet
Image
Post Reply