Applikation til Serveren

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Dualznake
Posts: 2
Joined: 17 Feb 2011, 01:11

Applikation til Serveren

Post by Dualznake »

Hej, jeg hedder Tino i virkeligheden og er 19 år gammel, hedder Dualznake i minecraft. Jeg bor i Helsingør i danmark og går på HHX (Højere handels eksamen).
Jeg har selv bygget en del i minecraft men aldrig haft nogle at vise det frem til. Jeg har spillet minecraft i snart 6 måneder og har nogle venner jeg spiller med, desværre ikke på serveren. Jeg vil gerne søge om tilladelse til at bygge i jeres server fordi jeg blev overrasket over at det var så ekstremt godt lavet, og at jeg selv har leget med ideen om at bygge noget stort. Har bare ikke haft en server at gøre det på (og gider ikke gøre det i singleplayer). :D håber at jeg får lov til det.
Fik lige læst nogle andre ansøgninger hvor i bedte om mere info omkring interesser og kom itanke om at jeg ikke havde skrevet noget om det. Jeg interessere mig meget for musik, ikke guitar og trommer men elektronisk. lidt daft punk agtigt musik , og så "bor" jeg hos min kæreste så vi ser ret meget film som jeg så også godt kan lide at få inspiration fra, f.eks begyndte jeg på øen fra "How to tame your dragon" (er langt fra færdig) og så spiller jeg også meget xbox hvor jeg også prøver at bygge noget fra diverse spil. Jeg Har læst reglerne og er fuldt forstået med dem :D
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: Applikation til Serveren

Post by Cyndrom »

Hej Tino, kan du ikke lige sætte din application op så den er lidt mere overskuelig at læse. Vi har en application template du meget gerne må bruge.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Applikation til Serveren

Post by miscje »

Hej Tino. Jeg afviser din ansøgning. Du respekterer ikke andre brugere (det er i hvert fald min forestilling) da du har rodet i min kiste selvom der stod et skilt, som forbød dette...
You stay classy
User avatar
Dualznake
Posts: 2
Joined: 17 Feb 2011, 01:11

Re: Applikation til Serveren

Post by Dualznake »

Hej Miscje.
Det undskylder jeg , men fandt jeres server på nettet og fik denne hjemmeside af en der spillede i jeres server, fik den desværre bare da jeg havde kigget hvad der lå i de forskellige kister.. Efter jeg havde været herinde og læst reglerne kunne jeg se at det var mere seriøst end de fleste andre servere jeg har været inde på. Men tak for begrundelsen af afvisningen.

Til Cyndrom.
Jo jeg kan godt sætte den lidt bedre op, men som jeg forstår er afvisningen ret klar.. Og forstår fuldt ud at jeg har brudt reglerne :D
Post Reply