En ændring jeg har foretaget er at gøre således redstone ikke kan åbne en dør der er låst af LWC. Jeg syntes ikke selv det gav meget mening at man kunne den slags fordi vi netop har jerndøre hvis man ønsker den feature at en dør kun kan åbnes af redstone.
I samme omgang er det muligt i LWC at specificere om hopper kan få adgang til låste kister. Jeg har gjort således det er muligt at bruge en hopper også på låste kister fordi jeg ved rigtig mange har lavet store komplekse anlæg hvor alle kister er låste pga. dette er standard. Vi kører med logblock på serveren og vi kan derved se om nogen placerer en hopper.
Hvis man ikke gider stole på vi logger korrekt så kan man også køre kommandoen "/chopper off" og trykke på kisten. Dette gør at en hopper ikke kan bruge kisten (hverken ligge ting i den eller fjerne ting fra den). Ligeledes man kan man bruge "/chopper on" hvis man vil tillade hoppers igen (hvilket er standard).
Kom med jeres mening omkring dette.
Redstone kan ikke åbne døre længere (og lidt mere)
- julemand101
Redstone kan ikke åbne døre længere (og lidt mere)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- pitti999
Re: Redstone kan ikke åbne døre længere (og lidt mere)
Der findes en kommando der hedder "/credstone on/off" som netop gør at du ikke kan åbne døre med redstone.julemand101 wrote:En ændring jeg har foretaget er at gøre således redstone ikke kan åbne en dør der er låst af LWC.
Im mr meeseeks look at me...
- julemand101
Ah super. Så er det mest et spørgsmål om hvad vi gør gøre som standard.pitti999 wrote:Der findes en kommando der hedder "/credstone on/off" som netop gør at du ikke kan åbne døre med redstone.julemand101 wrote:En ændring jeg har foretaget er at gøre således redstone ikke kan åbne en dør der er låst af LWC.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Nielsen74
Jeg ved ik om det er relateret til dette men nu kan låste buttons ikke aktiver redstone
- julemand101
Det er sikkert relateret. Du tænker vel her på knapper der er låst således kun du kan trykke på dem og derved fx åbne en dør?Nielsen74 wrote:Jeg ved ik om det er relateret til dette men nu kan låste buttons ikke aktiver redstone
- Nielsen74
Nemligjulemand101 wrote:Det er sikkert relateret. Du tænker vel her på knapper der er låst således kun du kan trykke på dem og derved fx åbne en dør?
- julemand101
Har slået det til igen således døre igen kan låses op med redstone og det gjorde at låste knapper nu virker igen. Det er sikkert en bug et eller andet sted i LWC så forsøger lige at komme i kontakt med udvikleren.
Men altså vi kan stadig tjekke i logblock om nogen har sat noget redstone for at komme ind af en dør. Og der findes som nævnt i tråden "/credstone on" og "/credstone off".
Men altså vi kan stadig tjekke i logblock om nogen har sat noget redstone for at komme ind af en dør. Og der findes som nævnt i tråden "/credstone on" og "/credstone off".
- Nielsen74
så den beste måde at låse en dør er både med /cprivate og /credstone off?
- pitti999
Det vil jeg sige det er. Jeg kan ikke huske om man skal skrive /credstone on/off for at slå det til eller fra... Men tror det er "on", Men hæng mig ikke op på det!Nielsen74 wrote:så den beste måde at låse en dør er både med /cprivate og /credstone off?
Im mr meeseeks look at me...
- Nielsen74
det er så "/credstone on" (uden "") man skal bruge for at deskytte døren mod at blive åbenet med redstone