Søger byggetilladelse

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
TankSlam

Søger byggetilladelse

Post by TankSlam »

Navn: Daniel

Minecraft Name: TankSlam

Alder: 26

Sted: Kvistgård (Nordsjælland)

Interesser: Bruger en hel del tid foran computeren. Jeg spiller primært League of Legends og Minecraft.
Ellers bruger jeg tiden på at spille musik og passe og pleje venner og familie.

Minecraft Erfaring: Har tidligere spillet singleplayer men blev lidt kedeligt at være alene i længden.
Startede derfor en server for mine venner og jeg. Desværre er jeg den sidste i min vennekreds der stadig spiller.
Har været på et par smp servers tidligere som dog ikke var noget i længden (lag problemer eller serveren dør pga. manglende interresse).

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på google efter minecraft serverer og landte inde på minecraftlisten.dk hvor jeg fandt den her server :)

Venner på serveren: Kender desværre ingen, men det kan jo ændre sig hurtigt :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har længe ledt efter en server der er så vanilla som muligt med et community man har lyst til at være en del af.
I mit hoved er minecraft meget mere end blot at bygge og mine. Et godt community der gør at man har lyst til at logge på gør en verden til forskel for mig :)
At serveren så oven i købet er dansk er jo blot en kæmpe bonus :)

Har du læst og forstået reglerne: Alt er læst og forstået.

Tak for jeres tid :)
Daniel
Grandt_666

Re: Søger byggetilladelse

Post by Grandt_666 »

TankSlam wrote:Navn: Daniel

Minecraft Name: TankSlam

Alder: 26

Sted: Kvistgård (Nordsjælland)

Interesser: Bruger en hel del tid foran computeren. Jeg spiller primært League of Legends og Minecraft.
Ellers bruger jeg tiden på at spille musik og passe og pleje venner og familie.

Minecraft Erfaring: Har tidligere spillet singleplayer men blev lidt kedeligt at være alene i længden.
Startede derfor en server for mine venner og jeg. Desværre er jeg den sidste i min vennekreds der stadig spiller.
Har været på et par smp servers tidligere som dog ikke var noget i længden (lag problemer eller serveren dør pga. manglende interresse).

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på google efter minecraft serverer og landte inde på minecraftlisten.dk hvor jeg fandt den her server :)

Venner på serveren: Kender desværre ingen, men det kan jo ændre sig hurtigt :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har længe ledt efter en server der er så vanilla som muligt med et community man har lyst til at være en del af.
I mit hoved er minecraft meget mere end blot at bygge og mine. Et godt community der gør at man har lyst til at logge på gør en verden til forskel for mig :)
At serveren så oven i købet er dansk er jo blot en kæmpe bonus :)

Har du læst og forstået reglerne: Alt er læst og forstået.

Tak for jeres tid :)
Daniel
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren, og fang en admin (rød) eller moderator (blå), så du kan få en test i reglerne.

BEMÆRK: Vi kører med 1.5.2 til alle vores plugins er klar til 1.6.2
Member of The Islanders
Grandt_666

Re: Søger byggetilladelse

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted.
Member of The Islanders
Post Reply