Hej mit navn er Asger jeg blev bannet for at greife et hus i den by jeg boede i det hus jeg greifede var min vens xXzulumazzXx Han sagde han åbentbart ikke kendte mig fordi vi var uvenner.
men jeg er blevet 1 år ældre og jeg har forstået de nye regler.. jeg håber i skriver tilbage for jeg elsker jeres server
PS. jeg ved ikke hvor lang tidsiden det var jeg blev bannet.
jeger blevet bannet for greif
- julemand101
Re: jeger blevet bannet for greif
Du kommer ikke ind igen. Beklager men vi har set for mange tidligere banned brugere der er kommet ind igen som øjeblikkeligt bare begynder at grief igen hvilket tager alt for lang tid at fiks igen.
Jeg vil dog gerne høre fra xXzulumazzXx hans side af sagen da jeg ikke har hørt noget om han skulle have anmeldt dig. Det er vel også lige meget hvem du griefer om det er en ven eller ej. Hvis personen synes det ikke er i orden er han/hun i sin gode ret til at anmelde det uanset om det så er noget der er sket inde i en by.
Jeg vil dog gerne høre fra xXzulumazzXx hans side af sagen da jeg ikke har hørt noget om han skulle have anmeldt dig. Det er vel også lige meget hvem du griefer om det er en ven eller ej. Hvis personen synes det ikke er i orden er han/hun i sin gode ret til at anmelde det uanset om det så er noget der er sket inde i en by.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- absalon60
Hey Julemanden101
TrunteDK er blevet bannet for at grife xXzulumazzXx's hus. Jeg sagde så til Xcanner at der var nogen som har grifet min ven's farm, xXzulumazzXx's farm. (Jeg skulle mene det var hans farm, som har grifede) Også sagde Xcanner, "Kender du TrunteDK?" af en eller anden grund sagde jeg "Nej". Jeg mener vi var en lille smule uvenner på det tidspunkt.
Jeg ved ikke om Xcanner kan huske denne situation. Du behøver ikke at unbanne TrunteDK, men jeg vil bare lige fortælle dig om det hele Men jeg skal nok få fat i xXzulumazzXx, så kan han fortælle det han ved, hvis han altså ved noget
IGN: absalon60
TrunteDK er blevet bannet for at grife xXzulumazzXx's hus. Jeg sagde så til Xcanner at der var nogen som har grifet min ven's farm, xXzulumazzXx's farm. (Jeg skulle mene det var hans farm, som har grifede) Også sagde Xcanner, "Kender du TrunteDK?" af en eller anden grund sagde jeg "Nej". Jeg mener vi var en lille smule uvenner på det tidspunkt.
Jeg ved ikke om Xcanner kan huske denne situation. Du behøver ikke at unbanne TrunteDK, men jeg vil bare lige fortælle dig om det hele Men jeg skal nok få fat i xXzulumazzXx, så kan han fortælle det han ved, hvis han altså ved noget
IGN: absalon60
- mini12dk
Selvfølgelig ikke for at blande mig men skal i ikke svare på den her?
Mvh. Mini12dk
Mvh. Mini12dk
- julemand101
Jeg har svaret. Bland dig desuden ikke i den her slags sager med mindre du er blevet spurgt. Denne sag vedrører på ingen måde dig og hvis du har kritik til vores måde at håndtere sager på kan du oprette en tråd i "Kritik af crafters.dk".mini12dk wrote:Selvfølgelig ikke for at blande mig men skal i ikke svare på den her?
Mvh. Mini12dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.