rigtige navn: Lukas Gam
in-game navn: lgpdk
alder: 10
sted: Midtjylland
interesser: spil sove længe
minecraft-erfaring: har spilet i tre år
hørt om crafters: på minecráft listen
har læst reglerne: ja
venner på crafters: har ingen venner der spiller på serveren (endnu)
grunden: jeg er blevet mobbedet inde på andre servere (og i virkeligheden) så jeg vil gerne ind på denne swerver og fordi jeg gerne vil til at spille lidt multi igen jeg er en glad og rar dreng
håber vi ses på crafters.dk
læs
- FedeAnderzen
Re: læs
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)lgpdk wrote:undskyld den sidste jeg kom ved et uheld til at trykke på send sorry sorry sorry
men her kommer den: jeg vil gerne ind på crafters fordi jeg er en rigtig sød spiller er blevet mobbede inde på andre servere og der står at der er god Communities jeg er 10 år jeg bor i Herning mit rigtige navn er Lukas Gam jeg glæder mig (og håber) at jeg kan spille herinde jeg har spillet minecraft i tre år bøde single og multi jeg fandt den på minecraft listen mit in game navn er lgpdk har læst reglerne (og forstået dem)
har ingen venner på serveren
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- FedeAnderzen
Re: læs
Den var heller ikke for god i 2 omgang, så jeg afviser din ansøgning. Du må finde en anden server at spille på, brug evt. http://www.minecraftlisten.dk
Held og lykke
Held og lykke