Ansøgning - Gratitun

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gratitun

Ansøgning - Gratitun

Post by Gratitun »

Hej derude, jeg har i noget tid haft lyst til at finde mig en multiplayer server, hvor jeg kunne prøve den sociale side af dette blok univers, for at se hvad det kan tilbyde, såsom at have andre mennesker at nyde det med og snakke med omkring projekter, så derfor er jeg nu her og skriver denne ansøgning;

Navn:
Jonas

Minecraft Navn:
Gratitun

Alder:
22

Sted:
Østjylland

Interesser:
Et stort udvalg af spil; et af dem værende Minecraft selvfølgelig ;), Animering af mange former.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server?
Jeg har spillet Minecraft i et stykke tid, dog kun singleplayer - nu ville jeg gerne tage skridtet videre :)

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Jeg har hørt om crafters.dk igennem Sighvatur fra jeres server, han har fået mig overtalt til at prøve lykken her.

Venner på serveren?
Så vidt jeg ved er Sighvatur den eneste jeg kender på serveren.

Hvorfor vil du joine vores server:
Som sagt tidligere, ville jeg gerne prøve at udforske multiplayer-delen af dette spil, men jeg har også kigget lidt rundt på jeres hjemmeside, på de forskellige maps i har og jeg føler at dette er et rigtig godt sted at komme i gang med denne del af spillet. At Sighvatur er på serveren er selvfølgelig også en god motivation til at forsøge med en ansøgning ;)

Har du læst og forstået reglerne?
Jeg har læst reglerne grundigt og har forstået dem :)

Jeg siger tak, for at i tager tiden, til at kigge på denne ansøgning og jeg ser frem til jeres svar :)
Nielsen74

Re: Ansøgning - Gratitun

Post by Nielsen74 »

Godkendt, kom i på serverne og fang en Admin (rød) eller Moderator (blå) for en test om reglerne nå du har læst dem grundigt.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Fik en test af Sighvatur d. 16/8- 2013, som han bestod.
Promoted.
Post Reply