Navn: Ali
Minecraft Navn alix0786
Alder: 16
Interresser: fodbold, Minecraft,League of legends og dont starve og spiller også ps3
sted: københavn, gentofte
Minecraft Erfaring: har spillet meget singelplayer og da det er begyndt at blive lidt kedelidt går jeg over og prøver mutiplayer
Hvor Har du hørt om crafters.dk jeg har hørt det på minecraftforums.com
Venner på serveren ingen men vil gerne have nogle minecraft venner da mine andre venner kun spiller first person shooter
join jeres server: fordi den er fucking awesome og fordi jeg er
reglerne: ja har læst reglerne og synes de er fine
Minecraft interresser: aktivitetere som pvp bygge og opbygge venskab
hilsen Ali og glæder mig til at spille med jer på minecrafter
ansøgning
- FedeAnderzen
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)alix0786 wrote:Navn: Ali
Minecraft Navn alix0786
Alder: 16
Interresser: fodbold, Minecraft,League of legends og dont starve
sted: københavn
Minecraft Erfaring: har spillet meget singelplayer og da det er begyndt at blive lidt kedelidt går jeg over og prøver mutiplayer
Hvor Har du hørt om crafters.dk jeg har hørt det på minecraftforums.com
Venner på serveren ingen
hvorfor vil du join vores server: jeg har hørt i er meget gode ved hinanden og at i ikke ødelægger andre folks ting og jeg vil gerne spille med mine venner
har du læst og forstået reglerne: ja det har jeg de er meget gode
Minecraft interresser: bygge store seje bygninger
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Ninjastick