Kristian houe
Alder:
Jeg er 17 år gammel fylder 18 den 18.02.93.
Ingame nicket:
UnbrokeNN
MIn by:
En lille by helt ude på landet der hedder: Klinkby. Der er ikke så meget at lave her ude så jeg tilbringer meget tid foran computeren.
Hvorfor minecraft:
Jeg elsker games hvor man skal bygge og udrette så meget som overhovdet muligt. Det med at selv at kæmpe sig op på det er fedt og tænke på at man selv har skaffet det hele.
Hvad skills jeg har i Minecraft:
Jeg har gamet minecraft i lang tid og har bygget flere store ting så som et 100x100 hus med fuld tændte lys. Så ville nok sige jeg har okay skills i minecraft. Jeg begynder aldrig på noget og ikke gør det færdigt.
Hvorfor vil jeg gerne joine servere:
Jeg var lige inde og kigge på den og det ser dejligt ud derinde. Der mange danskere der inde de er hyggelige at snakke med alle snakker pænt. Jeres byggeprojekter der inde ser fantasiske ud. Og ville gerne få inspiration til at bygge noget endnu større så det hele tiden bliver vildere og vildere.
Byggeprojekter:
Jeg vil gerne have et fedt hjem lave noget stort selvom det bliver meget svært at slå jer der inde i er sindsyge til at bygge. Men vi vil gerne lave noget under jorden et fedt hus der nede og plante og hoste osv. Selfølgelig vil vi os gerne bygge noget over jorden men vi begynder med under jorden så. Måske en gigantisk bil eller sådan noget kunne vi godt finde på at lave. Og ville gerne få inspiration til at bygge noget endnu større så det hele tiden bliver vildere og vildere.
Tak til jer