Dit Navn: Anders
Dit Minecraft Navn: Lufthavn
Alder: 20
Sted: Randers (forhåbentlig snart Aalborg)
Interesser: Træning, Min Krop, Kost, Gaming, Odds og Fodbold(Spiller ikke)
Minecraft erfaring: Har spillet siden alpha, har dog været off i et årstid, og mangler nu en god server, med nogle modne, friske mennesker
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Enk3lt
Venner på serveren?: Enk3lt, som jeg har kendt siden jeg blev født
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg mangler en god minecraft server, med nogle flinke imødekommende mennesker. Ud fra hvad jeg har hørt fra min mate, og hvad jeg har læst/set her på sitet, virker i som en seriøs server med et stærkt community, der samtidig har det rigtig sjovt. Dette vil jeg gerne være en del af, og samtidig bidrage til. Er også sikker på mig og Enk3lt nok skal få bygget noget fedt sammen, der kan pynte på jeres map
Har du læst og forstået reglerne?: Yes sir!
Ansøgning fra Lufthavn!
- GumZ1110
Re: Ansøgning fra Lufthavn!
Godkendt - kom ind og få en test i reglernelufthavn wrote:Dit Navn: Anders
Dit Minecraft Navn: Lufthavn
Alder: 20
Sted: Randers (forhåbentlig snart Aalborg)
Interesser: Træning, Min Krop, Kost, Gaming, Odds og Fodbold(Spiller ikke)
Minecraft erfaring: Har spillet siden alpha, har dog været off i et årstid, og mangler nu en god server, med nogle modne, friske mennesker
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Enk3lt
Venner på serveren?: Enk3lt, som jeg har kendt siden jeg blev født
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg mangler en god minecraft server, med nogle flinke imødekommende mennesker. Ud fra hvad jeg har hørt fra min mate, og hvad jeg har læst/set her på sitet, virker i som en seriøs server med et stærkt community, der samtidig har det rigtig sjovt. Dette vil jeg gerne være en del af, og samtidig bidrage til. Er også sikker på mig og Enk3lt nok skal få bygget noget fedt sammen, der kan pynte på jeres map
Har du læst og forstået reglerne?: Yes sir!
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- GumZ1110