Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Chridderocks

Ansøgning

Post by Chridderocks »

Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: Chridderocks

Alder: 24

Sted: Fyn

Interesser: Gaming, bodybuilding, markedsføring, it, sundhed, biologi, tech, ehm :D

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden beta. Har selv haft en lille server, været mod og admin for en større europæisk server i 2 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Google all the way

Venner på serveren? Ingen, endnu hvert fald.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan umiddelbart rigtig godt lide byggestilen generelt. Folk virker til at være ordenlige overfor hinanden og reelle. Og så er det ikke kun børn herinde (ikke fordi folk under 18 er dårligere, men det er nu meget rart med folk på min egen alder) Og så fordi jeg ved jeg kan tilføje 1 ekstra mand med godt humør, og rigtig gode byggeskills.

Har du læst og forstået reglerne? Jep, hver og en. Helt standard sund-fornuft regler :)

Image
Nielsen74

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Chridderocks wrote:Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: Chridderocks

Alder: 24

Sted: Fyn

Interesser: Gaming, bodybuilding, markedsføring, it, sundhed, biologi, tech, ehm :D

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden beta. Har selv haft en lille server, været mod og admin for en større europæisk server i 2 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Google all the way

Venner på serveren? Ingen, endnu hvert fald.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan umiddelbart rigtig godt lide byggestilen generelt. Folk virker til at være ordenlige overfor hinanden og reelle. Og så er det ikke kun børn herinde (ikke fordi folk under 18 er dårligere, men det er nu meget rart med folk på min egen alder) Og så fordi jeg ved jeg kan tilføje 1 ekstra mand med godt humør, og rigtig gode byggeskills.

Har du læst og forstået reglerne? Jep, hver og en. Helt standard sund-fornuft regler :)

Image
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød), og få en test i reglerne når du er sikker på du kan dem alle.
Image
GumZ1110

Re: Ansøgning

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply