Min ansøgning om V.I.P.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bisen01

Min ansøgning om V.I.P.

Post by bisen01 »

MIT NAVN: Mit navn er Tobias

MIT MINECRAFT NAVN: Mit Minecraft navn er rollamis

ALDER: Jeg er 12 år :)

HVOR JEG BOR: Lige på grænsen af Nordjylland og Østjylland

MINE INTERESSER: computer spil som Minecraft, Call of Duty og Garrys mod,
grafisk design, youtube, video og videoredigering,

MINECRAFT ERFARING: Jeg har spillet minecraft i halvandet år sådan cirka. Jeg mener selv at jeg er rimelig god til at bygge. Jeg holder mine bygninger meget symetriske og stilrene så i skal ikke regne med dirt huse fra min side af ;).
Jeg har spillet på rigtig mange servere men er stadig på jagt efter "the ultimate server" så jeg håber det er her jeg skal lede ;)

HVORDAN JEG FANDT CRAFTERS.DK: Rimelig basic googlede jeg mig hertil

VENNER PÅ SERVEREN: ikke endnu men hvis min ansøgning bliver godkendt så skal jeg nok få lokket dem herind :)

HVORFOR VIL DU JOINE VORES SERVER: Jeg har været inde og kigge mig omkring og det så lovende ud flinke/seriøse folk og flotte bygninger lige hvad jeg ledte efter. Man kan se i har brugt meget tid på serveren og derfor kan jeg godt lide den. BUM! :)

OM JEG HAR LÆST REGLERNE: Ja jeg har læst alle reglerne og forstået dem fuldt ud
julemand101

Re: Min ansøgning om V.I.P.

Post by julemand101 »

bisen01 wrote:MIT NAVN: Mit navn er Tobias

MIT MINECRAFT NAVN: Mit Minecraft navn er rollamis

ALDER: Jeg er 12 år :)

HVOR JEG BOR: Lige på grænsen af Nordjylland og Østjylland

MINE INTERESSER: computer spil som Minecraft, Call of Duty og Garrys mod,
grafisk design, youtube, video og videoredigering,

MINECRAFT ERFARING: Jeg har spillet minecraft i halvandet år sådan cirka. Jeg mener selv at jeg er rimelig god til at bygge. Jeg holder mine bygninger meget symetriske og stilrene så i skal ikke regne med dirt huse fra min side af ;).
Jeg har spillet på rigtig mange servere men er stadig på jagt efter "the ultimate server" så jeg håber det er her jeg skal lede ;)

HVORDAN JEG FANDT CRAFTERS.DK: Rimelig basic googlede jeg mig hertil

VENNER PÅ SERVEREN: ikke endnu men hvis min ansøgning bliver godkendt så skal jeg nok få lokket dem herind :)

HVORFOR VIL DU JOINE VORES SERVER: Jeg har været inde og kigge mig omkring og det så lovende ud flinke/seriøse folk og flotte bygninger lige hvad jeg ledte efter. Man kan se i har brugt meget tid på serveren og derfor kan jeg godt lide den. BUM! :)

OM JEG HAR LÆST REGLERNE: Ja jeg har læst alle reglerne og forstået dem fuldt ud
Den er godkendt. Hop ind på serveren og fang en moderator eller administrator der så vil give dig en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
GumZ1110

Re: Min ansøgning om V.I.P.

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply