Hej crafters..

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
magmakiller2'2

Hej crafters..

Post by magmakiller2'2 »

Hejsa Crafters community.
jeg blev bannet en dag 2012 tror det var i maj måned jeg blev bannet for xray med min ven Mielowlarsen..
Mig og mielow er ikke lige på talefod men jeg vil nu lige fortælle den rigtig historie.
Vi snakkede over skype hvor Mielow så spurgte om vi skulle ud og mine lidt og selvfølgelig sagde jeg ja.. :oops:
vi var lige blevet færdig med vores by så jeg troede han var legit og ikke brugte snyd.
så gik vi ned og minede han sagde vi skulle ned på lag 12-14 vi gravede ned og begyndte så
jeg fugltes så med ham og han sagde du skal bare grave det jeg siger til dig
så vi gravede og gravede og vi fandt diamant hele tiden lige spøjst..
han sagde så at jeg skulle mine den vej han sagde.. af en eller anden grund så de ikke troede vi brugte xray (som han så gjorde alligevel)
vi brugte meget af dagen dernede.

Da vi så kom op lagde vi det i kisterne hvor jeg troede der var ingen ting galt..
vi blev så bannet en dag/to dage efter
så jeg vil spørge om jeg kunne få en chance mere.. :oops:
FedeAnderzen

Re: Hej crafters..

Post by FedeAnderzen »

magmakiller2'2 wrote:Hejsa Crafters community.
jeg blev bannet en dag 2012 tror det var i maj måned jeg blev bannet for xray med min ven Mielowlarsen..
Mig og mielow er ikke lige på talefod men jeg vil nu lige fortælle den rigtig historie.
Vi snakkede over skype hvor Mielow så spurgte om vi skulle ud og mine lidt og selvfølgelig sagde jeg ja.. :oops:
vi var lige blevet færdig med vores by så jeg troede han var legit og ikke brugte snyd.
så gik vi ned og minede han sagde vi skulle ned på lag 12-14 vi gravede ned og begyndte så
jeg fugltes så med ham og han sagde du skal bare grave det jeg siger til dig
så vi gravede og gravede og vi fandt diamant hele tiden lige spøjst..
han sagde så at jeg skulle mine den vej han sagde.. af en eller anden grund så de ikke troede vi brugte xray (som han så gjorde alligevel)
vi brugte meget af dagen dernede.

Da vi så kom op lagde vi det i kisterne hvor jeg troede der var ingen ting galt..
vi blev så bannet en dag/to dage efter
så jeg vil spørge om jeg kunne få en chance mere.. :oops:
Du må finde en anden server. Når folk har snydt via xray får de ikke en chance mere, netop fordi det kræver en aktiv indsats (at installere et snydeprogram)for at kunne snyde.
At det kun er din ven der brugte programmet kan vi ikke kontrollere og med mindre du på en eller anden måde kan bevise det kun var ham, så er der ikke mere at komme efter i denne sag.
Image
magmakiller2'2

Post by magmakiller2'2 »

Hej crafters jeg ved ikke hvordan at jeg skal bevise at han brugte xray jeg kan måske få ham til at sige sandheden?.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

magmakiller2'2 wrote:Hej crafters jeg ved ikke hvordan at jeg skal bevise at han brugte xray jeg kan måske få ham til at sige sandheden?.
Et udsagn fra en ven ville jeg ikke mene var et endegyldigt bevis. Vi har haft en del sager hvor tidligere bannede er blevet taget til nåde igen og er blevet lukket ind, hvorefter de er gået amok og har smadret en masse. Alene af den grund vil jeg ikke risikere at have dig på serveren igen, du må finde dig en anden server at spille på.
Image
mielowlarsen'2

Post by mielowlarsen'2 »

Hejsa FedeAnderzen jeg har lige snakket med Magma..
Jeg ved godt at det her ikke får ham ind på serveren igen men..
Han ville gerne bevise at det var mig det brugte x Ray..
Jeg kan så sige at det var mig der gjorde det jeg brugte Nodus
Han er ret ked af jeg sagde at han skulle mine alt det diamant vi fandt
bare så det ikke lignede jeg brugte x ray.
Magma havde ingen ide om at jeg brugte xray.. ;)

Nu ved i sandheden Mvh Mielowlarsen.
julemand101

Post by julemand101 »

Som det er blevet sagt før så kommer du ikke ind igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply