Navn: Daniel
Minecraft Navn: danielholst13
Alder: 12 år
Sted: Lige på grænsen af Nordjylland og Midtjylland
Interesser: Spil, Minecraft, Garry's Mod, Call of duty, Fodbold, Bordtennis
Minecraft erfaring: jeg har spillet Minecraft før , Jeg har spillet Minecraft i 2 år, Mest Multiplayer men og så Singleplayer, på forskellige servere,
Hvordan har jeg hørt om Crafters.dk: Gennem en af mine venner
Venner på serveren: rollamis
Hvorfor vil jeg joine serveren: Jeg har kigget mig lidt omkring her på hjemmesiden, og jeg synes den ser rigtig fed ud i forhold til andre servere, og det var lige det jeg ledte efter super fed server ser det ud til, min ven siger det er en rigtig fed server så jeg regner med den er fed, og det er den Self.
Har jeg læst og forstået reglerene: Ja jeg har læst og forstået reglerne og jeg synes det er nogle gode regler
Mit V.I.P. Ansøgning
- Nielsen74
Re: Mit V.I.P. Ansøgning
Din ansøgning er godkendt.danielholst13 wrote:Navn: Daniel
Minecraft Navn: danielholst13
Alder: 12 år
Sted: Lige på grænsen af Nordjylland og Midtjylland
Interesser: Spil, Minecraft, Garry's Mod, Call of duty, Fodbold, Bordtennis
Minecraft erfaring: jeg har spillet Minecraft før , Jeg har spillet Minecraft i 2 år, Mest Multiplayer men og så Singleplayer, på forskellige servere,
Hvordan har jeg hørt om Crafters.dk: Gennem en af mine venner
Venner på serveren: rollamis
Hvorfor vil jeg joine serveren: Jeg har kigget mig lidt omkring her på hjemmesiden, og jeg synes den ser rigtig fed ud i forhold til andre servere, og det var lige det jeg ledte efter super fed server ser det ud til, min ven siger det er en rigtig fed server så jeg regner med den er fed, og det er den Self.
Har jeg læst og forstået reglerene: Ja jeg har læst og forstået reglerne og jeg synes det er nogle gode regler
Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test i reglerne.
- GumZ1110
Fejlede 1. test - Kan få en ny imorgen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Ninjastick
Skrantede lidt i 2. test, men jeg løb tør for spørgsmål. Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...