Dit Navn: Thomas
Navn På minecraft: thomascosgrove
Alder: 15
Sted: København
Interesser: Fodbold, venner og Computer/Ps3
Minecraft erfaring: Jeg har spiller minecraft i 3-4 måneder nu. Jeg har mest spillet multiplayer, men også singelplayer her og der.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte efter Danske minecraft servere og så kom det her frem.
Venner på serveren? Ingen endnu, men det ændre sig forhåbentligt snart!
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det ville være vildt sjovt at spille mincraft kun med danskere, og også fordi jeg godt kan lide at spille survival online
Har du læst og forstået reglerne? Jep jeg har læst det hele
Vip Ansøgning
-
Re: Vip Ansøgning
Har du også forstået reglerne?thomascosgrove wrote:Dit Navn: Thomas
Navn På minecraft: thomascosgrove
Alder: 15
Sted: København
Interesser: Fodbold, venner og Computer/Ps3
Minecraft erfaring: Jeg har spiller minecraft i 3-4 måneder nu. Jeg har mest spillet multiplayer, men også singelplayer her og der.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte efter Danske minecraft servere og så kom det her frem.
Venner på serveren? Ingen endnu, men det ændre sig forhåbentligt snart!
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det ville være vildt sjovt at spille mincraft kun med danskere, og også fordi jeg godt kan lide at spille survival online
Har du læst og forstået reglerne? Jep jeg har læst det hele
- thomascosgrove
Ja jeg har forstået reglerne.
- FedeAnderzen
Så er den godkendt, kom ind og fang en mod (blå) eller admin (rød) og bed om testen, når du har sat dig grundigt ind i reglerne.thomascosgrove wrote:Ja jeg har forstået reglerne.
- julemand101
Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.