Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
dr_Chriztian

Ansøgning

Post by dr_Chriztian »

Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: dr_Chriztian

Alder: 14 (Næsten 15)

Sted: Nordfyn

Interesser: Computer, Minecraft, Team Fortress 2, Garry's Mods og Counter Strike Source

Minecraft erfaring: Har spillet siden 1.8 Beta Minecraft. Har spillet singleplayer i 1 års tid, men også multiplayer i 1 år og 2 måneder.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Diwsen som også spiller her, vidste mig Crafters.dk

Venner på serveren? Diwsen

Hvorfor vil du joine vores server: Crafters.dk ser ud som en rigtig god og ikke mindst hyggelig server, og jeg vil gerne bidrage til Crafters.dk fælleskab. Jeg elsker og spille Minecraft og hygge mig med mine venner, og jeg tror at jeg vil få det hyggeligt inde på serveren. Jeg vil respektere andre, og ikke griefe.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, har læst og forstået reglerne, og jeg acceptere dem.
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

dr_Chriztian wrote:Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: dr_Chriztian

Alder: 14 (Næsten 15)

Sted: Nordfyn

Interesser: Computer, Minecraft, Team Fortress 2, Garry's Mods og Counter Strike Source

Minecraft erfaring: Har spillet siden 1.8 Beta Minecraft. Har spillet singleplayer i 1 års tid, men også multiplayer i 1 år og 2 måneder.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Diwsen som også spiller her, vidste mig Crafters.dk

Venner på serveren? Diwsen

Hvorfor vil du joine vores server: Crafters.dk ser ud som en rigtig god og ikke mindst hyggelig server, og jeg vil gerne bidrage til Crafters.dk fælleskab. Jeg elsker og spille Minecraft og hygge mig med mine venner, og jeg tror at jeg vil få det hyggeligt inde på serveren. Jeg vil respektere andre, og ikke griefe.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, har læst og forstået reglerne, og jeg acceptere dem.
Den er godkendt. Fang en admin eller moderator inde på serveren der så vil give dig en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Første test fejlet, kunne ikke svare på 1 spørgsmål(nævn 3 ting du ikke må bygge hvis vi ser bort fra stødende konstruktioner).

Ny test om 24 timer.
Image
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply