Hej
Mit navn: Jeg hedder Asbjørn
Mit Minecraft navn: bjorn17
Alder: 11
Sted: Jeg bor i Nordjylland, på den ø der hedder Mors .
Interresser: Jeg elsker at spille Computer som fx Minecraft, Battlefield 3, Counter strike source, League of Legends, Portal 2, Burnout paradis og mange andre spil Jeg dyrker også meget sport som fx Håndbold, Klatring og Fodbold.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2 - 3 år (Ca) lige siden 1.2.7 og har både spillet Multiplayer og Singleplayer - Har også haft min egen så har også forstand på Plugins og Permissons så noget
Hvor jeg har hørt om Crafter.dk? Jeg ledte efter en server og stødte på denne på Minecarft forum
Venner på servern: Har ingen venner der spiller på servern (Tror jeg )
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi jeg mangler nogle server at hygge på og få venner på og så ville jeg også gerne vise min Fantasi . Jeg har faktisk ikke rigtig kigget så meget på selve servern men har da tjekket de forskellige steder ud og reglerne også videre. Syntes også i har bygget en MEGET flot spawn
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har både læst og accepteret reglerne og har også læst "Ofte stillede spørgsmål"
--- Håber i vil acceptere min Ansøgning til VIP---
Ansøgning til VIP
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning til VIP
Godkendt, kom ind og fang en admin (rød) eller en mod (blå) og bed om testen når du har sat dig godt ind i reglerne.