Ansøgning til VIP

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bjorn17

Ansøgning til VIP

Post by bjorn17 »

Hej ;)

Mit navn: Jeg hedder Asbjørn

Mit Minecraft navn: bjorn17

Alder: 11

Sted: Jeg bor i Nordjylland, på den ø der hedder Mors ;) .

Interresser: Jeg elsker at spille Computer som fx Minecraft, Battlefield 3, Counter strike source, League of Legends, Portal 2, Burnout paradis og mange andre spil ;) Jeg dyrker også meget sport som fx Håndbold, Klatring og Fodbold.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2 - 3 år (Ca) lige siden 1.2.7 og har både spillet Multiplayer og Singleplayer - Har også haft min egen så har også forstand på Plugins og Permissons så noget ;)

Hvor jeg har hørt om Crafter.dk? Jeg ledte efter en server og stødte på denne på Minecarft forum ;)

Venner på servern: Har ingen venner der spiller på servern (Tror jeg ;))

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi jeg mangler nogle server at hygge på og få venner på og så ville jeg også gerne vise min Fantasi ;). Jeg har faktisk ikke rigtig kigget så meget på selve servern men har da tjekket de forskellige steder ud og reglerne også videre. Syntes også i har bygget en MEGET flot spawn ;)

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har både læst og accepteret reglerne og har også læst "Ofte stillede spørgsmål" ;)

--- Håber i vil acceptere min Ansøgning ;) til VIP---
FedeAnderzen

Re: Ansøgning til VIP

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og fang en admin (rød) eller en mod (blå) og bed om testen når du har sat dig godt ind i reglerne.
Image
FedeAnderzen

Re: Ansøgning til VIP

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply