Ehmaikay's Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Ehmaikay
Posts: 1
Joined: 14 Sep 2013, 19:36

Ehmaikay's Ansøgning

Post by Ehmaikay »

Navn: Mathias

Minecraft navn: Ehmaikay

Alder: 16 år

Interesser: Musik, spil, film, venner, Mindcrack

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alpha, så det er et godt stykke tid efter hånden.. har også haft en min egen server med 5 andre venner, men den stoppede vi pga. at folk skulle på efterskole, og fik mindre tid osv.
Men jeg har også spillet på ret mange større public servers, Nerdcrafteria fx.

Jeg kunne godt tænke mig at joine denne server fordi at det er meget federe at spille multiplayer i nærmest alle spil, og især i minecraft. Også synes jeg det her lyder og ser ud som et rigtigt godt sted, med folk der har styr på hvad de laver

Jeg brugte google til at finde den her hjemmeside, og jeg kender desværre ikke nogle medlemmer på serveren (endnu)

jeg har læst alle reglerne og er sådan set meget enig i alle punkter.

håber i svarer tilbage, og spørg endelig løs, hvis i synes der var noget jeg ikke fik dækket.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ehmaikay's Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Ehmaikay wrote:Navn: Mathias

Minecraft navn: Ehmaikay

Alder: 16 år

Interesser: Musik, spil, film, venner, Mindcrack

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alpha, så det er et godt stykke tid efter hånden.. har også haft en min egen server med 5 andre venner, men den stoppede vi pga. at folk skulle på efterskole, og fik mindre tid osv.
Men jeg har også spillet på ret mange større public servers, Nerdcrafteria fx.

Jeg kunne godt tænke mig at joine denne server fordi at det er meget federe at spille multiplayer i nærmest alle spil, og især i minecraft. Også synes jeg det her lyder og ser ud som et rigtigt godt sted, med folk der har styr på hvad de laver

Jeg brugte google til at finde den her hjemmeside, og jeg kender desværre ikke nogle medlemmer på serveren (endnu)

jeg har læst alle reglerne og er sådan set meget enig i alle punkter.

håber i svarer tilbage, og spørg endelig løs, hvis i synes der var noget jeg ikke fik dækket.

Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og få en test i reglerne, af en admin (rød) eler mod (blå).
Member of The Islanders
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ehmaikay's Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply