Write list :) :*

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kleinmikkel2
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2013, 18:00

Write list :) :*

Post by Kleinmikkel2 »

Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: Kleinmikkel

Alder: 13

Sted: Jylland Silkeborg (Kjellerup)

Interesser: Spil, Action spil: CS(worry), COD og selvfølgelig masser af minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet på Minecrafter.dk i lang tid som dsv lukkede ned den 1juli, ellers har jeg spillet på ADO osv :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Mathias og Ricky linkede mig til serveren og den lød sej (minecraft navn: mathiasdj og New fate)

Venner på serveren? jeg har kun en ven på serveren (mathiasdj Newfate) men håber på at finde mange flere

Hvorfor vil du joine vores server: mig og mine venner har virkelig ledt efter en god minecraft survival server siden sandkassen lukkede ned, så vi håber at det er den her server vi har ledt efter

Og jeg har læst på jeres forum og kiggede lidt på kortet og den her server ser mega fed ud

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg skal nok overholde dem (inlove)
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Write list :) :*

Post by Grandt_666 »

Kleinmikkel2 wrote:Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: Kleinmikkel

Alder: 13

Sted: Jylland Silkeborg (Kjellerup)

Interesser: Spil, Action spil: CS(worry), COD og selvfølgelig masser af minecraft.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet på Minecrafter.dk i lang tid som dsv lukkede ned den 1juli, ellers har jeg spillet på ADO osv :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Mathias og Ricky linkede mig til serveren og den lød sej (minecraft navn: mathiasdj og New fate)

Venner på serveren? jeg har kun en ven på serveren (mathiasdj Newfate) men håber på at finde mange flere

Hvorfor vil du joine vores server: mig og mine venner har virkelig ledt efter en god minecraft survival server siden sandkassen lukkede ned, så vi håber at det er den her server vi har ledt efter

Og jeg har læst på jeres forum og kiggede lidt på kortet og den her server ser mega fed ud

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg skal nok overholde dem (inlove)
Da der er flere ting som er direkte kopi af en andens ansøgning, skal du rette din ansøgning til, så det bliver din egen personlige ansøgning. Fortæl også noget om dig selv, så vi kan få et indtryk af hvem du er.
Member of The Islanders
User avatar
Kleinmikkel2
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2013, 18:00

Nu Write List :3

Post by Kleinmikkel2 »

Ja, okay Jeg hedder mikkel
Jeg er 13 og jeg går i 7 klasse.
Jeg bor i Kjellerup, som ligger lidt udenfor Silkeborg

Jeg har spillet på MinecrafterDK med xjsm, buth, mathiasdj og newfate, og vi spiller dagligt LeagueOFLegends
Jeg har også spillet Call Of Duty med en gruppe, der vandt en online turnering, sidste år

Jeg går ikke ret ofte i skole pga. dårlig rytme, ja

Jeg har gået til badminton, men jeg stoppede fordi jeg mistede interessen.
reglerne har jeg læst self, og jeg vil give 2 ord på at jeg ikke vil bryde dem
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Nu Write List :3

Post by julemand101 »

Kleinmikkel2 wrote:Ja, okay Jeg hedder mikkel
Jeg er 13 og jeg går i 7 klasse.
Jeg bor i Kjellerup, som ligger lidt udenfor Silkeborg

Jeg har spillet på MinecrafterDK med xjsm, buth, mathiasdj og newfate, og vi spiller dagligt LeagueOFLegends
Jeg har også spillet Call Of Duty med en gruppe, der vandt en online turnering, sidste år

Jeg går ikke ret ofte i skole pga. dårlig rytme, ja

Jeg har gået til badminton, men jeg stoppede fordi jeg mistede interessen.
reglerne har jeg læst self, og jeg vil give 2 ord på at jeg ikke vil bryde dem
Denne ansøgning er også afvist. Eftersom dette er dit andet forsøg har du ikke flere forsøg til at komme ind på denne server. Find derfor en anden server fx igennem http://www.minecraftlisten.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply