Ansøgning MrFjord

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
MrFjord

Ansøgning MrFjord

Post by MrFjord »

Dit Navn: Daniel

Dit Minecraft Navn: MrFjord

Alder: 26

Sted: København N

Interesser: Spil, computer, rollespil, serier, venner mm.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet en del sammen med nogle venner for et lille årstid siden på en privat server, og nu har jeg tænkt mig at starte igen sammen med en kammerat.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven.

Venner på serveren? Jeg søger ind sammen med min ven, Shatidox

Hvorfor vil du joine vores server: Først og fremmest lyder det rigtigt fedt med en dansk server, og så er jeg rigtig glad for der er meget kontrol med griefing o.lign. Jeg håber på det er et sted hvor jeg kan hygge mig og få bygget nogle skøre ting. :)

Har du læst og forstået reglerne?
Har læst og forstået :)
Jeg vil tilføje at jeg i øjeblikket bruger et waypoint mod, jeg kunne ikke se nogle steder at det tæller som et hack? hvis det gør vil jeg selvfølgelig fjerne det øjeblikket.

Jeg håber jeg får lov til at blive en del af jeres server, jeg er meget imponeret over hvad jeg indtil videre har set, og håber på jeg kan tilføje noget til jeres allerede flotte verden.

mvh
Daniel Fjord
GumZ1110

Re: Ansøgning MrFjord

Post by GumZ1110 »

MrFjord wrote:Dit Navn: Daniel

Dit Minecraft Navn: MrFjord

Alder: 26

Sted: København N

Interesser: Spil, computer, rollespil, serier, venner mm.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet en del sammen med nogle venner for et lille årstid siden på en privat server, og nu har jeg tænkt mig at starte igen sammen med en kammerat.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven.

Venner på serveren? Jeg søger ind sammen med min ven, Shatidox

Hvorfor vil du joine vores server: Først og fremmest lyder det rigtigt fedt med en dansk server, og så er jeg rigtig glad for der er meget kontrol med griefing o.lign. Jeg håber på det er et sted hvor jeg kan hygge mig og få bygget nogle skøre ting. :)

Har du læst og forstået reglerne?
Har læst og forstået :)
Jeg vil tilføje at jeg i øjeblikket bruger et waypoint mod, jeg kunne ikke se nogle steder at det tæller som et hack? hvis det gør vil jeg selvfølgelig fjerne det øjeblikket.

Jeg håber jeg får lov til at blive en del af jeres server, jeg er meget imponeret over hvad jeg indtil videre har set, og håber på jeg kan tilføje noget til jeres allerede flotte verden.

mvh
Daniel Fjord

Godkendt, kom ind og få en test i reglerne
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Re: Ansøgning MrFjord

Post by GumZ1110 »

Testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply