Dit Navn: Kamma
Dit Minecraft Navn: Mestermini
Alder: 9
Sted: sjælland
Interesser: minecraft, min kat og venner fra klassen. Jeg er begyndt på at spille klaver
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Har spillet før single og multi i et år. Har bygget mange huse, butikker og slotte på pc og i multi.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraft server liste
Venner på serveren? Nej, men vil gerne møde nogen
Hvorfor vil du joine vores server: flot server og vil gerne udforske og lære, og bygge flotte bygninger
Har du læst og forstået reglerne?Ja sammen med min far har jeg læst reglerne
Ansøgning vip
- Nielsen74
Re: Ansøgning vip
Din ansøgning er godkendt selvom den er noget tynd.Mestermini wrote:Dit Navn: Kamma
Dit Minecraft Navn: Mestermini
Alder: 9
Sted: sjælland
Interesser: minecraft, min kat og venner fra klassen. Jeg er begyndt på at spille klaver
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Har spillet før single og multi i et år. Har bygget mange huse, butikker og slotte på pc og i multi.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraft server liste
Venner på serveren? Nej, men vil gerne møde nogen
Hvorfor vil du joine vores server: flot server og vil gerne udforske og lære, og bygge flotte bygninger
Har du læst og forstået reglerne?Ja sammen med min far har jeg læst reglerne
Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test i reglerne når du kan huske dem alle.