Hejsa ..
Jeg er helt ny i det her og kunne godt tænke mig at være med ?
men aner altså ikke hvordan ... så HJÆLP!
pfh tak
HeRaZa
Ny begynder behøver hjælp
- julemand101
Re: Ny begynder behøver hjælp
Det første du er nød til at specificere er hvad det er du skal have hjælp til.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- HeRaZa
hvordan kommer jeg til at spille med jer ?
- Grandt_666
Det bedste er at følge denne vejledning: http://www.crafters.dk/vipHeRaZa wrote:hvordan kommer jeg til at spille med jer ?
Når du har læst og accepteret reglerne skal du hoppe til trin 3, hvor du skal oprette en post under ansøgninger, på samme måde som som du har oprettet denne tråd.
Når din ansøgning er godkendt (brug gerne noget tid på den), og husk at læse vejledningen, kan du komme ind på serveren og få en test i reglerne.
Member of The Islanders
- julemand101
Du vælger i din launcher at du ønsker at spille Minecraft 1.6.2 (skriv hvis du ikke ved hvordan). Når spillet er startet og her går du ind under Multiplay og vælger at forbinde til serveren "crafters.dk" (uden gåseøjne). Skriv igen hvis du heller ikke ved hvordan man gør det.HeRaZa wrote:hvordan kommer jeg til at spille med jer ?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- HeRaZa
julemand101 wrote:Du vælger i din launcher at du ønsker at spille Minecraft 1.6.2 (skriv hvis du ikke ved hvordan). Når spillet er startet og her går du ind under Multiplay og vælger at forbinde til serveren "crafters.dk" (uden gåseøjne). Skriv igen hvis du heller ikke ved hvordan man gør det.HeRaZa wrote:hvordan kommer jeg til at spille med jer ?
ved intet om ... hvordan man gør... føler mig lidt dum *GG*.. og gammel
- Grandt_666
Der er lavet en fin guide som der er linket til fra forsiden: viewtopic.php?f=10&t=5664HeRaZa wrote:julemand101 wrote:Du vælger i din launcher at du ønsker at spille Minecraft 1.6.2 (skriv hvis du ikke ved hvordan). Når spillet er startet og her går du ind under Multiplay og vælger at forbinde til serveren "crafters.dk" (uden gåseøjne). Skriv igen hvis du heller ikke ved hvordan man gør det.HeRaZa wrote:hvordan kommer jeg til at spille med jer ?
ved intet om ... hvordan man gør... føler mig lidt dum *GG*.. og gammel
Member of The Islanders
- HeRaZa
okey så langt så godt MEN .... hvordan logger jeg ind ???
(føler sig som en total tåbe)
kh Heidi
kh Heidi
- julemand101
Lad os lige starte helt fra bunden med at svare på følgende to spørgsmål:HeRaZa wrote:okey så langt så godt MEN .... hvordan logger jeg ind ???
kh Heidi
1. Har du købt spillet?
2. Kan du starte spillet op på din computer eller skal du også have hjælp til det?
Bare glem det. Hører du allerede er inde.
- Grandt_666
Eftersom hun er promoted, går jeg ud fra hun er kommet ind.: viewtopic.php?f=16&p=33944#p33944julemand101 wrote:Lad os lige starte helt fra bunden med at svare på følgende to spørgsmål:HeRaZa wrote:okey så langt så godt MEN .... hvordan logger jeg ind ???
kh Heidi
1. Har du købt spillet?
2. Kan du starte spillet op på din computer eller skal du også have hjælp til det?
Member of The Islanders