Dit Navn: Louise
Dit Minecraft Navn: Louise1212
Alder: 14
Sted: Jylland (den seje del af Danmark )
Interesser: Jeg bruger meget tid på mine 9 kaniner (snart 10) hvor jeg går til kaninhop med dem og så går jeg til ridning med min veninde.. såå spiller jeg rigtig meget sims.. og self også meget Minecraft og så elsker jeg at høre musik - sove og spise kaaaageee!!
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? tror det er omkring de 3 år.. hehe
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? øh ja.. har spillet multiplayer på maaaange servers i starten spillede jeg meget Singleplayer meen det blev kedeligt så jeg begyndte at spille Multiplayer..
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk
Venner på serveren? 553Lotte
Hvorfor vil du joine vores server: elsker at spille med andre mennesker rundt omkring i landet og/eller i verdenen.. Og det lyder som om i har et godt fællesskab her på denne server.. Ogg så tænkte jeg at jeg ville joine det elsker gode fællesskaber
Har du læst og forstået reglerne? jepper
Ansøgning for VIP
- Louise1212
Ansøgning for VIP
Last edited by Louise1212 on 01 Oct 2013, 21:48, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: Ansøgning for VIP
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)Louise1212 wrote:Dit Navn: Louise
Sted: Jylland
Interesser: Kaninhop, Ridning, Sims 3, Minecraft, sove og sove
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? ja ca 3 år
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Ja på Dinomark.dk og en masse andre
Hvor har du hørt om crafters.dk: en veninde fortalte mig om denne server
Hvorfor vil du joine vores server: mangler en god server, og min veninde som viste mig den syntes jeg skulle prøve den og det gør jeg så
Har du læst og forstået reglerne? jeps det har jeg
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Louise1212
så har rettet den.. såå ny ansøgning
- Grandt_666
Så er den godkendt.Louise1212 wrote:Dit Navn: Louise
Sted: Jylland (den seje del af Danmark )
Interesser: Jeg bruger meget tid på mine 9 kaniner (snart 10) hvor jeg går til kaninhop med dem og så går jeg til ridning med min veninde.. såå spiller jeg rigtig meget sims.. og self også meget Minecraft og så elsker jeg at høre musik - sove og spise kaaaageee!!
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? tror det er omkring de 3 år.. hehe
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? øh ja.. har spillet multiplayer på maaaange servers i starten spillede jeg meget Singleplayer meen det blev kedeligt så jeg begyndte at spille Multiplayer..
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk
Hvorfor vil du joine vores server: elsker at spille med andre mennesker rundt omkring i landet og/eller i verdenen.. Og det lyder som om i har et godt fællesskab her på denne server.. Ogg så tænkte jeg at jeg ville joine det elsker gode fællesskaber
Har du læst og forstået reglerne? jepper
Kom ind på serveren, og få en test i reglerne, af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders