FUCKING LUDER CRAFTERS!
- julemand101
Re: FUCKING LUDER CRAFTERS!
Er der nogen specifik årsag til du mener jeg skal bruge nogle dage på at anskaffe mig et skydevåben og derefter bruge det imod mig selv?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Jeg tror faktisk jeg har en glimrende erstatning liggende ^^ Jeg har ihvertfald noget krudt, og vi kan spørge min far til råds om resten, da han lavede haglgeværer fra bunden da han var knægt.julemand101 wrote:Er der nogen specifik årsag til du mener jeg skal bruge nogle dage på at anskaffe mig et skydevåben og derefter bruge det imod mig selv?
Men der står jo "jer", så jeg tænker at vi skal ud i noget der kan produceres let, på en større skala. Jeg ved at forsvaret lige er gået væk fra at bruge M95, det kan være de har nogen vi kan låne! Den er dog lidt upraktisk, da den er omkring 1 meter lang...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- CasperSK
Ninjastick wrote:Jeg tror faktisk jeg har en glimrende erstatning liggende ^^ Jeg har ihvertfald noget krudt, og vi kan spørge min far til råds om resten, da han lavede haglgeværer fra bunden da han var knægt.julemand101 wrote:Er der nogen specifik årsag til du mener jeg skal bruge nogle dage på at anskaffe mig et skydevåben og derefter bruge det imod mig selv?
Men der står jo "jer", så jeg tænker at vi skal ud i noget der kan produceres let, på en større skala. Jeg ved at forsvaret lige er gået væk fra at bruge M95, det kan være de har nogen vi kan låne! Den er dog lidt upraktisk, da den er omkring 1 meter lang...
Må jeg foreslå vi lejer en bus, jeg går ud fra fede kan hjælpe med kørsel. Så kan vi jo spare tiden og bare kører ud fra vejlefjord broen. Så kan vi jo få en tur ud af det.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Ninjastick
CasperSK wrote:Ninjastick wrote:bla blajulemand101 wrote:Bla bla
Må jeg foreslå vi lejer en bus, jeg går ud fra fede kan hjælpe med kørsel. Så kan vi jo spare tiden og bare kører ud fra vejlefjord broen. Så kan vi jo få en tur ud af det.
Jamen vi skal jo "skyde" os selv. Det var helt specifikt det opfordringen lød på..!
Hvad med at vi spørger farvader, om vi ikke kan blive skudt med en blide? Jeg tænker at det kunne være sjovt for alle at se på ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Sighvatur
Jeg foreslår vi lejer en bus som vi alle/dem der har lyst, kan blive skudt.ScitecNutrition wrote:SKYD JER SELV
Personligt ville jeg foretrække følgende måde at blive skudt på:
Men ved ikke hvor dyrt det er kontra våben og ammunition
- Nielsen74
larmer sådan en M95 ik forfærdeligt meget måske farvader ligger inde med en af denne slaks vi kan låne til formålet
og hvis vi så stiller op række kan sådan en fætter nok også snuppe 3-5 stykker pr. skud
og hvis vi så stiller op række kan sådan en fætter nok også snuppe 3-5 stykker pr. skud
-
Come on, jeg kan altså ikke være i sådan en der... Det er min bagdel for stor til!
- Erobran
Hva med denne?Btnlrchjhnsn wrote:Come on, jeg kan altså ikke være i sådan en der... Det er min bagdel for stor til!
- Attachments
-
- Stor russisk kanon
- sevaerdigheder-rusland-kreml-kanon-kirke-kuppel-guld.jpg (76.59 KiB) Viewed 9271 times
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
-
Nu nærmer vi os..