Ansøgning til crafters

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
zergo0
Posts: 1
Joined: 09 Oct 2013, 15:14

Ansøgning til crafters

Post by zergo0 »

Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn: Zergo0

Alder: 25

Sted: Nordjylland

Interesser: Gaming, Comic books, ps3,

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har spillet en del på en online server med et par venner, og en del single player

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en google search ;)

Venner på serveren? Ikke endu desværre, men håber jeg kan få trukket et par stykker med

Hvorfor vil du joine vores server: Efter at have kigget lidt rundt kan jeg godt lide de store projekter og vil gerne selv prøve kræfter med så store builds og håber på det vil gøre spillet endnu bedre at det foregår i et aktivt community.

Har du læst og forstået reglerne? har læst dem igennem og er helt indforstået med dem

Jeg håber i vil overveje at godkende mig.
Mvh Zergoo =)
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning til crafters

Post by BetinaLerche »

zergo0 wrote:Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn: Zergo0

Alder: 25

Sted: Nordjylland

Interesser: Gaming, Comic books, ps3,

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Har spillet en del på en online server med et par venner, og en del single player

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en google search ;)

Venner på serveren? Ikke endu desværre, men håber jeg kan få trukket et par stykker med

Hvorfor vil du joine vores server: Efter at have kigget lidt rundt kan jeg godt lide de store projekter og vil gerne selv prøve kræfter med så store builds og håber på det vil gøre spillet endnu bedre at det foregår i et aktivt community.

Har du læst og forstået reglerne? har læst dem igennem og er helt indforstået med dem

Jeg håber i vil overveje at godkende mig.
Mvh Zergoo =)
Godkendt.
Kom ind på serveren og få en test i reglerne af admin (rød) eller moderator (blå).
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til crafters

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply