Som man kunne læse her: viewtopic.php?f=15&t=1355&start=180#p34100, vandt jeg i følge med farvader, FedeAnderzen og Ninjastick juryens specialpris i konkurrencen om at bygge et fremtidigt, nordisk minecrafthus.
Idag var Ninjastick og jeg så inde og få overrakt vores præmier (FedeAnderzen og farvader kunne desværre ikke, da de bor i Jylland).
Både Emmich, Erobran og Pars dukkede op for at se på, hvilket var særdeles hyggeligt!
Nederst smider jeg også et par billeder af vores præmier, dem har der været meget nysgerrighed omkring ^^
Prisoverrækkelse på kulturnatten 2013
- Kachuu
Re: Prisoverrækkelse på kulturnatten 2013
Jeg vil gerne have 1 stk t-shirt ninja. Fix et link eller kontonummer.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- FedeAnderzen
+1Kachuu wrote:Jeg vil gerne have 1 stk t-shirt ninja. Fix et link eller kontonummer.
-
+1FedeAnderzen wrote:+1Kachuu wrote:Jeg vil gerne have 1 stk t-shirt ninja. Fix et link eller kontonummer.
-
Jeg vil også!Ch0x wrote:+1FedeAnderzen wrote:+1Kachuu wrote:Jeg vil gerne have 1 stk t-shirt ninja. Fix et link eller kontonummer.
- julemand101
Stort tillykke herfra.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Erobran
Igen som "også" sagt in real life, tillykke igen, og flotte billeder, der røg det "Image" om ingen billeder af mig på internettet er at finde, men pyt, sådan går det jo ind imellem.
Bortset fra det, så syntes jeg selv det var særdeles underholdene, hyggesnak med Emmich, ninja, og Betina osv, det kan godt gøres en anden gang !!!
Bortset fra det, så syntes jeg selv det var særdeles underholdene, hyggesnak med Emmich, ninja, og Betina osv, det kan godt gøres en anden gang !!!
Last edited by Erobran on 12 Oct 2013, 10:16, edited 1 time in total.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
-
Erobran wrote:Igen som "også" sagt in real life, tillykke igen, og flotte billeder, der røg det Emige(staves) om ingen billeder af mig på internettet er at finde, men pyt, sådan går det jo ind imellem.
Det var rigtig hyggeligt at du kom!
- Xuno
Hvor er I seje.!
Kæmpe tillykke med prisen, den er velfortjent, super fedt koncept I har fået udarbejdet
Kæmpe tillykke med prisen, den er velfortjent, super fedt koncept I har fået udarbejdet
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!