Ansøgning. :)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
KukOwns
Posts: 1
Joined: 10 Sep 2013, 02:23

Ansøgning. :)

Post by KukOwns »

Hej. Mit navn er Christian, jeg er 22 år.
Mit spiller navn er KukOwns. Fik kældenavnet kuk pågrund af mit efter navn og det holdte bare ved hehe :D
Jeg kommer fra og bor i østjylland.

Spil som jeg har spillet, puha. WoW, warcraft 3, runescape,war thunder, war commander, red alert, CS, o.s.v... jeg kan godt lide at spille :D


Jeg har spillet en del singleplayer og kiggede en del youtube for at lærer lidt ting.
Jeg har spillet på en anden server som den eneste som jeg startede på for en ugestid siden og jeg kunne ikke lide den fordi man ikke kunne være i fred og folk var ikke særlig hjælpsomme eller venlige.

Jeg fandt crafters igennem en søgning på google, der kom et link med danske mincraft servers så den klikkede jeg glædelig på :)


Jeg vil gerne spille samme med flinke mennesker, hvor man ikke smadrer og snupper hinandens ting.
synes det ser fornuftig ud i denne server, og reglerne lyder perfekte for mig.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning. :)

Post by Ninjastick »

KukOwns wrote:Hej. Mit navn er Christian, jeg er 22 år.
Mit spiller navn er KukOwns. Fik kældenavnet kuk pågrund af mit efter navn og det holdte bare ved hehe :D
Jeg kommer fra og bor i østjylland.

Spil som jeg har spillet, puha. WoW, warcraft 3, runescape,war thunder, war commander, red alert, CS, o.s.v... jeg kan godt lide at spille :D


Jeg har spillet en del singleplayer og kiggede en del youtube for at lærer lidt ting.
Jeg har spillet på en anden server som den eneste som jeg startede på for en ugestid siden og jeg kunne ikke lide den fordi man ikke kunne være i fred og folk var ikke særlig hjælpsomme eller venlige.

Jeg fandt crafters igennem en søgning på google, der kom et link med danske mincraft servers så den klikkede jeg glædelig på :)


Jeg vil gerne spille samme med flinke mennesker, hvor man ikke smadrer og snupper hinandens ting.
synes det ser fornuftig ud i denne server, og reglerne lyder perfekte for mig.
Godkendt. Kom ind og spørg efter en test i reglerne.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning. :)

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply