Ansøgning - Andrewdwayne

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Andrewdwayne
Posts: 1
Joined: 16 Aug 2013, 23:04

Ansøgning - Andrewdwayne

Post by Andrewdwayne »

Navn - Andreas

By - Randers

22 år

Minecraft navn - Andrewdwayne

Erfaringer med minecraft -Nej jeg er ny, men har længe tænkt om at prøve det. Da jeg finder dette som komik, og interessant

Hørt om jeres server? - Nej jeg er ny, så derfor har jeg aldrig hørt om jeres server. Eller om andre

Mine interessere med spil Minecraft, WoW

Har du læst og forstået reglerne - Jeg har forstået jeres vilkår

Hvorfor valgte du denne server - Jeg valgte denne server. Da jeg ser den som interessant, men samt og udfordrende


Hilsen Andrewdwayne
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning - Andrewdwayne

Post by Ninjastick »

Andrewdwayne wrote:Navn - Andreas

By - Randers

22 år

Minecraft navn - Andrewdwayne

Erfaringer med minecraft -Nej jeg er ny, men har længe tænkt om at prøve det. Da jeg finder dette som komik, og interessant

Hørt om jeres server? - Nej jeg er ny, så derfor har jeg aldrig hørt om jeres server. Eller om andre

Mine interessere med spil Minecraft, WoW

Har du læst og forstået reglerne - Jeg har forstået jeres vilkår

Hvorfor valgte du denne server - Jeg valgte denne server. Da jeg ser den som interessant, men samt og udfordrende


Hilsen Andrewdwayne

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Andrewdwayne

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply