Ansøgning - Everythingdk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Everythingdk
Posts: 1
Joined: 18 Aug 2013, 04:57

Ansøgning - Everythingdk

Post by Everythingdk »

Dit Navn: Dennis

Dit Minecraft Navn: Everythingdk

Alder: 23

Sted: Brønshøj

Interesser: Det meste elektronik, er mest på min PC men har dog også PS3. har stor interesse for film og tv og det har også affødt at jeg har en mindre virksomhed men en god ven.

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i et års tid efterhånden men først de sidste par måneder er jeg begyndt at lege med mods (Feed the Beast, Voids Wrath osv.)

Hvor har du hørt om crafters.dk: dailyrush.dk

Venner på serveren? ikke endnu :P

Hvorfor vil du joine vores server: Har spillet et stykke tid men aldrig rigtig multiplayer da det er svært at finde et ordentlig community. men dette ser meget lovende ud ;)
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning - Everythingdk

Post by Grandt_666 »

Everythingdk wrote:Dit Navn: Dennis

Dit Minecraft Navn: Everythingdk

Alder: 23

Sted: Brønshøj

Interesser: Det meste elektronik, er mest på min PC men har dog også PS3. har stor interesse for film og tv og det har også affødt at jeg har en mindre virksomhed men en god ven.

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i et års tid efterhånden men først de sidste par måneder er jeg begyndt at lege med mods (Feed the Beast, Voids Wrath osv.)

Hvor har du hørt om crafters.dk: dailyrush.dk

Venner på serveren? ikke endnu :P

Hvorfor vil du joine vores server: Har spillet et stykke tid men aldrig rigtig multiplayer da det er svært at finde et ordentlig community. men dette ser meget lovende ud ;)

Jeg kunne godt tænke mig svar på det sidste spørgsmål:

Har du læst og forstået reglerne?
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Everythingdk

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply