om at blive vip

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
wizzez
Posts: 1
Joined: 30 Aug 2013, 17:31

om at blive vip

Post by wizzez »

Dit Navn: Emil Dahlmann

Dit Minecraft Navn: WiZZeZ

Alder: 14

Sted: Sønderjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, League of legends, Fifa. Har osse et arbejde på en gård og går meget op i scooter og knallert.

Minecraft erfaring: har spillet på en masse multiplayer minecraft server og har spilt i 3år

Hvor har du hørt om crafters.dk: fandt den på http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren? har ingen venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: har spillet minecraft i lang tid og de andre servere blev lukket ned fordi nogen havde DDosed serveren. Så fandt jeg den her på minecraftlisten.dk og tænkte den så da meget fin ud og gik straks ind på den for at checke den ud og så ville jeg meget gerne bliver VIP for at kunne bygge.

Har du læst og forstået reglerne? ja har læst dem grundigt igennem 3 gange.


Somsagt bor jeg i Sønderjylland i en lille by ved navn Bredebro. Har en masse venner som osse spiller minecraft og tror godt jeg kan lokke dem ind på den her server.
Last edited by wizzez on 31 Aug 2013, 19:42, edited 1 time in total.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: om at blive vip

Post by Grandt_666 »

wizzez wrote:Dit Navn: Emil Dahlmann

Dit Minecraft Navn: WiZZeZ

Alder: 14

Sted: Sønderjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, League of legends, Fifa, osv...

Minecraft erfaring: har spillet på en masse multiplayer minecraft server og har spilt i 3år

Hvor har du hørt om crafters.dk: fandt den på http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren? har ingen venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: fordi mangler og spille på en ordentlig server med styr på tingene og det virker det som om den her har.

Har du læst og forstået reglerne? ja har læst dem grundigt igennem 3 gange.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: om at blive vip

Post by FedeAnderzen »

Så er den godkendt, kom ind og fang en mod eller admin og bed om testen,når du kan reglerne.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: om at blive vip

Post by FedeAnderzen »

Fejlede første test, ny om mindst 24 timer.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: om at blive vip

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply